آیا سوالی ذهن شما را مشغول کرده ؟ سوالات متداول برنا رسانه را مرورکنید ...
در حالت کلی از نظر تعداد بخش بندی ها و سایز آن ها محدودیتی وجود ندارد اما به منظور رعایت اصول طراحی و روانشناسی گرافیک، بخشبندی های یک صفحه با توجه به نوع محتوایی که در داخل آن قرار می گیرد باید به گونه ای باشد که علاوه بر جلب نظر به بخش های دیگر ایرادی وارد نکرده و بازدید کننده بتواند بر روی هر بخش به صورت مجزا تمرکز کند.
بله، نمایشگرها باید در یک شبکه محلی به سرور متصل شوند.شرط لازم و کافی برای بهره برداری از سیستم دیجیتال ساینیج برقراری ارتباط 1 طرفه بین سرور و media player است.
از نظر نیاز، هر سازمان یا شرکتی که نیاز به اطلاع رسانی دیداری قابل ملاحظه داشته باشد، می توان کاربر Signage باشد. در واقع پانل های ساینیج نه تنها می توانند پرسنل سازمان را مورد هدف اطلاعاتی خود قرار دهند بلکه می توانند با ارائه مطالب تشریحی خدمات خود و حتی استفاده از تیزرهای اختصاصی می توانند بازدید کنندگان را نیز مخاطب ساینیج قلمداد کنند. در مقایسه با سایر ابزار اطلاعاتی، ساینیج نیاز به لاگ این کردن ندارد، نیاز به حضور فیزیکی افراد در مکانی مشخص مثلا پشت میز کار خود ندارد، پیغام کوتاه نیست که جذابیت بصری نداشته باشد. ساینیج ترکیبی از فیلم و عکس و اسلاید و صفحات وب است. می تواند در راه رو، رستوران، لابی، نمازخانه، سالن انتظار یا جلسات و یا هر جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد. با جستارهای اینترنتی به سادگی می توان صدها کاربری برای ساینیج پیدا کرد. مواردی که معمولا به ذهن خطور نمی کنند.
نمایشگر، تین کلاینت، بستر شبکه
نمایشگر مورد نیاز برای نرم افزار برنا رسانه هرسخت افزاری که خروجی تصویر با ان میسر باشد.مانند LCD.تلویزیون های شهری، ویدئو پروژکتورها و…
اگر محتوای تصویری/صوتی یکسانی برای همه نمایشگرها در نظر گرفته اید و از لحاظ فیزیکی بعضی نمایشگرها به هم نزدیک هستند می توان از سوئیچ های تصویری و فقط یک media player بهره برد.
Digital Signage عبارت است از یک سیستم مرکب از سخت افزارها و نرم افزارهای تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده ای از اطلاعات را با کاربری های متنوع در بستر شبکه فراهم می نماید.
از نظر نیاز، هر سازمان یا شرکتی که نیاز به اطلاع رسانی دیداری قابل ملاحظه داشته باشد، می توان کاربر Signage باشد. در واقع پانل های ساینیج نه تنها می توانند پرسنل سازمان را مورد هدف اطلاعاتی خود قرار دهند بلکه می توانند با ارائه مطالب تشریحی خدمات خود و حتی استفاده از تیزرهای اختصاصی می توانند بازدید کنندگان را نیز مخاطب ساینیج قلمداد کنند. در مقایسه با سایر ابزار اطلاعاتی، ساینیج نیاز به لاگ این کردن ندارد، نیاز به حضور فیزیکی افراد در مکانی مشخص مثلا پشت میز کار خود ندارد، پیغام کوتاه نیست که جذابیت بصری نداشته باشد. ساینیج ترکیبی از فیلم و عکس و اسلاید و صفحات وب است. می تواند در راه رو، رستوران، لابی، نمازخانه، سالن انتظار یا جلسات و یا هر جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد. با جستارهای اینترنتی به سادگی می توان صدها کاربری برای ساینیج پیدا کرد. مواردی که معمولا به ذهن خطور نمی کنند.
در حالت کلی به منظور مدیریت این سیستم واحد روابط عمومی (به منظور ایجاد محتوای دیجیتال) و واحدIT (به منظور راه اندازی و فراهم کردن زیرساخت مناسب).
اما در واقع دیجیتال ساینیج مختص شخص یا سمت خاصی در سازمان شما نیست بلکه تمامی افراد یک سازمان و حتی مراجعه کنندگان و مشتریان آن ها را هم در بر خواهد گرفت و می توان از آن برای تعامل با مشتریان استفاده کرد.
چه مواردی توجه مشتریان را بیشتر جلب می نماید؟