دیجیتال ساینیج

5 گزارش از اماکن پر بازدید دیجیتال ساینیج در سپتامبر 2017

طی چند ماه گذشته، رستوران ها گزارش های برتر را بر روی دیجیتال ساینیج قرار دادند. اما خوانندگان ماه سپتامبر، محدوده ی موضوعات را بر روی کیوسک های خرده فروشی دیجیتال ساینیج مورد بررسی قرار دادند.

گزارش برتر این ماه، بررسی روند گرایش بازار است که در آینده افزایش خواهد یافت.

دیجیتال ساینیج امروزه با Nixplay Signage، یک رقیب نسبتا جدید از فضای دیجیتال ساینیج با هدف دستیابی به روندهایی همچون دموکراتیزه کردن دیجیتال ساینیج و رشد بازارهای کوچک، مصاحبه داشته است.

بدون اطلاعات بیشتر بیایید نگاهی بیندازیم به 5 گزارش در رابطه با دیجیتال ساینیج که بیشترین بازدید را در ماه سپتامبر 2017 داشته است.این موارد را در جهت عکس به شرح ذیل عنوان می کنیم:

5- شش مزایای دیجیتال ساینیج در آموزش و پرورش:

با ظهور رسانه های دیجیتال، مؤسسات آموزشی مجبور به پذیرش دیجیتال ساینیج شده اند. چرا؟

برای حفظ ارتباط با مخاطبانی که استفاده از روش های سنتی به شکل فزاینده ای برایشان دشوار است. دیجیتال ساینیج به کاهش هزینه ها، انتشار اطلاعات و موارد دیگر کمک می کند.

4- سه امکانات دیجیتال ساینیج برای کیوسک های خرده فروشی:

بسیاری از تولیدکنندگان کیوسک، به طور فزاینده ای دیجیتال ساینیج را با کیوسک های سلف سرویس خود ادغام می کنند، به ویژه در فضای خرده فروشی. در گذشته هزینه و پیچیدگی دیجیتال ساینیج ها، عملگرهای کیوسک های خرده فروشی را از تحقیق در مورد مزایای بالقوه خود محروم کرد.اما همانطور که صفحه نمایش های دیجیتال، یک جزء رایج کیوسک ها در محیط های دیگر می شود، علاقه به دیجیتال ساینیج برای کیوسک های خرده فروشی افزایش می یابد.

3- یکپارچه سازی تلفن همراه، دیجیتال ساینیج را تقویت می کند.

امروزه بزرگترین معضل تبلیغاتی این است که با وجود مصرف کنندگانی که اغلب به گوشی هایشان چشم دوخته اند، چگونه می توان در بازار موفق بود. خرده فروشان به دنبال خرید دیجیتال ساینیج اغلب نگران هستند که نمایشگر 50 اینچی برای صفحه نمایش جیبی مناسب نخواهد بود. یکپارچه سازی، با اضافه کردن فاکتور موبایل به دیجیتال ساینیج، در حال حل این مسئله است. با این وجود فاکتور کلیدی برای یکپارچه سازی موفقیت آمیز تلفن همراه، ارائه ارزش به مشتریان است.

2- آینده ارتباطات دیجیتال در رستوران ها: لمسی، ساینیج،سرگرمی

در این روز و سال، هر کجا که می رویم منتظر محتوای تازه و مبتنی بر تقاضا هستیم.در رستوران هایی که دو غذا سرو می کنند و تکنولوژی را جهت ارائه تجربه عالی به مشتریان،مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به اینکه رستوران ها مدام در حال تغییر پیشنهادات منو، تبلیغات، مقررات FDA و فراتر از آن هستند، ارتباطات دیجیتال بسیار کلیدی است، زیرا اجازه می دهد تا رستوران ها به سرعت و به آسانی و بلادرنگ تغییر محتوا بدهند. علاوه بر این اجازه می دهد تا رستوران ها به طریق جذاب و شبیه سازی شده با مشتریان ارتباط برقرار کنند، که این مسئله با رویکرد رو به رشد ما هماهنگی دارد و می توان به آسانی از راهکارهای فناوری برای مدیریت وظایف استفاده کرد.

دیجیتال ساینیج
دیجیتال ساینیج

1- پرسش و پاسخ: دیجیتال ساینیج فعلی و روند آن در آینده:

روند، به ویژه در صنعت فناوری یک هدف در حال حرکت است. خیلی مهم است که به شکل منظم از شرکت های موجود در این زمینه استفاده کنید. دیجیتال ساینیج امروزه با شرکت Nixplay Signage– یک شرکت قاب عکس دیجیتال- مذاکره می کند تا بتواند در روند فعلی قرار بگیرد. به ویژه از زمانی که Nixplay Signage  وارد بازار دیجیتال ساینیج شد. Nixplay Signage زمانی که متوجه شد بسیاری از مشتریان شرکت های کوچک و یا متوسط از قاب ها برای دیجیتال ساینیج استفاده می کند،  فرصتی برای ورورد به بازار دیجیتال ساینیج پیدا کرد.

برنا گستران دانش