درباره دیجیتال ساینیج

در پایان هر سال و هنگام آغاز سال جدید معمولاً به کارهایی که در طول سال گذشته انجام داده ایم نگاهی می اندازیم تا ببینیم بعد از گذشت یک سال چه تغییراتی در زندگی خود ایجاد نموده ایم. اگر این ایده را به دنیای علائم دیجیتال و دیجیتال ساینیج گسترش دهیم، اکنون باید بررسی کنیم اگر در سال گذشته درباره دیجیتال ساینیج تصمیم نگرفته ایم چه مزایا و امکاناتی را از دست داده ایم.

آغاز سال 2018 زمان این است که تصمیماتی درباره دیجیتال ساینیج بگیریم.

از دیگران عقب نمانید

یک مطالعه رسمی درباره دیجیتال ساینیج در سال 2015 نشان داد که نمایشگر دیجیتال ساینیج 400 درصد بیشتر از تابلوهای سنتی نگاه ها را جلب می کند و تحقیقی که توسط سایت فارستر در سال 2010 انجام شد نشان داد که 80 درصد افراد به محتوای پخش شده در دیجیتال ساینیج ها نگاه می کنند.

فکر کنید قرار دادن دیجیتال ساینیج در اتاق انتظار یک بیمارستان یا لابی یک هتل چه مزایایی می تواند داشته باشد. در اتاق انتظار بیمارستان می توان پیام هایی برای تشویق افراد به رفتارهای سالم، یا اطلاعاتی درباره سمینارها و مطالعات آینده را نمایش داد. در لابی هتل پیام هایی درباره امکانات ارائه شده در هتل یا شهر می توانید نمایش دهید یا اینکه به شرکت کنندگان در جلسه یا همایشی که در هتل شما برگزار می شود خوشامد بگویید.

تحقیق دیگری درباره دیجیتال ساینیج در سال 2013 نشان داد که بدون توجه به نوع محتوای پخش شده، افرادی که در حال انتظار نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را تماشا می کنند گذر زمان را کمتر احساس می کنند (برای مثال پس از 30 دقیقه انتظار به نظرشان می رسد که 20 دقیقه زمان گذشته است)، و همچنین بیشتر مشتریان ترجیح می دهند به جای منتظر ماندن در صف برای راهنمایی گرفتن از باجه اطلاعات، از طریق یک نمایشگر دیجیتال به اطلاعاتی که می خواهند دست یابند.

آیا اخیراً به یکی از رستوران های مک دونالد رفته اید؟ در آنجا میتوانید تابلوهای منو دیجیتال و دستگاه های دریافت سفارش را در محل های زیادی ببینید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها بدون ایستادن در صف پذیرش سفارش خود را ثبت کنید و با کارت بانکی خود هزینه آن را بپردازید. به این ترتیب بدون اینکه در صف دریافت سفارش منتظر بمانید، سفارش شما در ردیف سفارش های دریافت شده قرار میگیرد. در برخی هتل ها مهمانان می توانند با استفاده از نمایشگر دیجیتال ساینیج ورود و خروج خود، یا درخواست خدماتی مانند رزور قرار ملاقات در رستوران هتل را ثبت کنند و حتی وضعیت پروازها را چک کنند.

به عبارت دیگر دیجیتال ساینیج به بهبود تجربه کلی مشتری ها، مهمانان و بازدید کنندگان در استفاده از خدمات ارائه شده در هر محل کمک می کند. پس اگر سریع تصمیم خود را نگیرید از دیگران عقب می مانید.

دیجیتال ساینیج را در الویت قرار دهید

اما هزینه ها چطور؟ نمی توان این مسأله را نادیده گرفت. درست است که دیجیتال ساینیج در ابتدا هزینه هایی دارد. اما پس از هزینه کردن ابتدایی برای راهکار دیجیتال ساینیج شما فقط هزینه نگهداری و پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار، و نیز بروزرسانی ها و برق مصرفی را پیش رو خواهید داشت. پس هزینه های چاپ پوستر که بعد از مدتی بی استفاده خواهند بود و حقوق کارکنان برای نصب و برداشتن آنها را می توانید فراموش کنید.

همچنین باید هزینه صرفه جویی شده در وقت کارمندان خود را نیز در نظر بگیرید. مراجعه کننده ای که درخواست خدماتی را دارد از کارکنانی که در آن محل ببیند برای دریافت اطلاعات کمک خواهد گرفت و تا به منظور خود نرسد این کار را ادامه می دهد. به طور میانگین پاسخ دادن به سوال ها حدود سه دقیقه زمان خواهد برد و اگر یکی از کارکنان شما دوبار در روز مجبور به پاسخ دادن سوالات مراجعه کنندگان شود شش دقیقه از وقتش گرفته می شود. اگر این زمان را در تعداد کارمندان خود ضرب کنید می بینید که داشتن دیجیتال ساینیج چقدر میتواند به صرفه جویی در هزینه های شما کمک کند.

دیجیتال ساینیج در اتاق انتظار
دیجیتال ساینیج در اتاق انتظار

مشغولیت مهمانان خود را در زمان انتظار بهبود دهید

امروزه نگاه کردن به تلفن های هوشمند به عنوان اولین کار پس از بیدار شدن و آخرین کار قبل از خوابیدن به عادت بیشتر افراد تبدیل شده است. به لطف پیشرفت های فن آوری ما همیشه به واسطه  تلفن، پیام کوتاه یا ایمیل در دسترس هستیم و بهتر است در اینجا وارد این بحث که استفاده از تلفن های هوشمند چه انقلابی در نحوه جستجوی ما برای اطلاعات و خرید کردن ایجاد کرده اند نشویم. آیا شما می توانید بدون تلفن هوشمندتان زندگی کنید؟

تصور کنید راهکار دیجیتال ساینیج برای شما مانند یک تلفن هوشمند باشد. بسته به امکانات و ویژگی هایی که می خواهید برای دیجیتال ساینیج خود در نظر بگیرید مهمانان شما می توانند به اطلاعات پرواز یا هواشناسی دست یابند، یا امکانات و محل رستوران های منطقه و اطلاعاتی از رویدادهای اطراف را در آنها پیدا کنند. می توان اطلاعاتی از جلسات و کنفرانس ها را ارائه داد و با توجه به استفاده شما ناحیه هایی از دیجیتال ساینیج را برای تبلیغات به دیگران واگذار کرد و از این راه کسب درآمد نمود.

مثلاً در مراکز درمانی می توانید اطلاعاتی درباره ساعات ویزیت یا رویدادهای محل را پخش کنید. وقتی که برای ویزیت دکتر در انتظار هستید، اگر لااقل بدانید چه زمانی نوبت شما خواهد رسید یا از تغییرات در برنامه زمانی دکتر توسط یک صفحه نمایش دیجیتال باخبر شوید، این زمان انتظار می تواند کمتر ناراحت کننده باشد.

به سال آینده فکر کنید. وقتی سال 2018 به پایان برسد و وارد سال 2019 شویم، آیا شما از مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج بهره مند شده اید یا می خواهید در همین نقطه ای که هستید بدون پیشرفت یا پسرفت باقی بمانید؟ سال 2018 یک تغییر اساسی در کار خود ایجاد نمایید و استفاده از راهکار دیجیتال ساینیج را شروع کنید. این تصمیمی است که نمی توانید به تعویق بیاندازید.

برنا گستران دانش