دیجیتال ساینیج در کوکا کولا

شرکت کوکا کولا در حال بر روی کار آوردن دیجیتال ساینیج ها به بسیاری از تامین کنندگان خود از طریق یک برنامه تلفن همراه شناخته شده به نام Neko است که با Google توسعه یافته است.

گرگ چامبرز، مدیر جهانی نوآوری های دیجیتال، کوکا کولا، در نمایشگاه Digital Signage در مرکز کنفرانس لاس وگاس در مورد چگونگی عرضه غول نوشیدنی این برنامه که بر روی یک دیجیتال ساینیج غول پیکر ، صحبت کرد. چمرز تأکید کرد که شرکت هایی که به نشانه های دیجیتال و تجربه می پردازند نباید به عنوان یک مجموعه ای از قطعات و ابزار به عنوان دیجیتال نگاه کنند، بلکه به عنوان یک نهاد در عرصه ارائه تبلیغات دیجیتال ساینیج محسوب می شوند

چمبرز گفت: “ما باید از این سیستم ها مراقبت کنیم، ما باید به طور کلی نگاه کنیم.” فضای فیزیکی شما بستر زیر ساختی شما می باشد

هنگامی که کوکا کولا وارد فضای دیجیتال ساینیج شد، آنها شروع به پرکردن محتوا در هر نوع نمایشگر، هر دو بزرگ و کوچک مانند تخته منو، کیوسک و حتی یک بار نمونه اولیه نمایشگر پشت اتاق کامیون قرار داد : “سرگرم کننده است که همه چیز را در پشت یک کامیون قرار دهیم.”

دیجیتال ساینیج در شرکت کوکا کولا
دیجیتال ساینیج در شرکت کوکا کولا

زمانی که آمازون به فکر راه اندازی سوپر مارکت الکترونیکی شد ، چمبرز گفت که تماس های وحشتناکی را از اپراتورهای مواد غذایی که نگران آن بودند آمازون آنها را خرد می کند، صورت گرفت با این حال، وی معتقد است که تکنولوژی نمایش دیجیتال ساینیج ها این است که این خرده فروشان می توانند با ارائه تجربه های دیجیتال در کنار غول آمازون به کار خود ادامه دهند.

به منظور پاسخگویی به این نیاز، کوکا کولا Neko را به عنوان “ماشین سرعت” ایجاد کرد تا به شرکت ها کمک کند تا سریعا از ویژگی های پیشرفته دیجیتال استفاده کنند.

پکیج دیجیتال ساینیج کوکا کولا

بخش تبلیغات کوکا کولا در خصوص دیجیتال ساینیج ها اعلام کرد: دیجیتال ساینیج به 4 بخش اصلی تقسیم می شود ، یک کارتون با پنج شیرهای ربات که به یک ربات یا دفتر متصل می شوند، به خوبی کار جداگانه ای انجام می دهند، اما با هم کار می کنند. آنها Display، Talk، Recon و Quest هستند.

صفحه نمایش به مشتریان اجازه می دهد تا محتوای نمایش دیجیتال ساینیج خود را برای انواع صفحه نمایش ها، مانند تلویزیون یا صفحه های منوی، طراحی و کنترل کنند. به عنوان مثال، یک صاحب رستوران می تواند عکس هایی از محصول خود بگیرد و از محتوای آن برای تابلوهای منو استفاده کند.

دپارتمان تبلیغات تاکید کرد که این اساسا مشتریان را قادر می سازد محتوای HTML را بر روی صفحه نمایش قرار دهند و “این ابزار پیشرفته ترین آن نیست.” اما، در این سیستم سعی داشته اند محدودیت ها برداشته شود و سیستم مطابق با نیاز تامین کنندگان ، خرده فروشان و … مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال، مشتریان مجازند در سایر فروشندگان را برای استفاده از برنامه های مختلف در صورت انتخاب انتخاب کنند.

برناگستران دانش