کاربرد دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها

کاربرد دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها در هنگام شیوع ویروس کرونا

با وجود ویروس کرونا در سراسر کشور و اقدام و تلاش مسئولین برای کنترل آن، بسیاری از خرده فروشان در وضعیت ناخوشایند قرار دارند. بسیاری از مکان ها تعطیل یا ساعت ها کاهش یافته اند. با این وجود تعداد زیادی از مشاغل دیگر ، مانند فروشگاه های مواد غذایی ، باید برای ارائه خدمات و کالاهای مهم به مشتریانی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند باز بمانند. مهمترین کالای ارتباط خرده فروشان با مشتریان اطلاعات و در دسترس بودن محصول است.

علامت های بزرگ دیجیتال ساینیج می توانند در فروشگاه کمک کنند تا اطلاعاتی در مورد موجودی محصول و محدودیت های خرید ارائه دهد. برای مثال ،به عنوان یک کاربرد دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها می تواند بگوید که فقط 30 بسته دستمال کاغذی باقی مانده است و به مشتریان یادآوری می کند که شما می توانید فقط یک یا سه بسته خریداری کنید. همچنین می تواند اطلاعات مربوط به محصولات غذایی مورد نظر مانند گوشت، میوه و کنسرو را به شما ارائه دهد تا بتوانند از راه دور خود استفاده کنند.

بیشتر اوقات مردم می خواهند به سرعت به یک فروشگاه مواد غذایی وارد شده و از آن خارج شوند و ویروس کرونا باعث شده مردم کمتر بخواهند در فروشگاه ها بمانند. مردم می خواهند آنچه را که لازم دارند بدست آورند و به سرعت به امنیت خانه های خود بازگردند. مسیریابی می تواند یکی دیگر از کاربردهای دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها باشد و با استفاده از این فرآیند به آنها کمک کند. یک صفحه نمایش دیجیتال ساینیج می تواند نقشه ای از چیدمان فروشگاه را نشان دهد ، با برچسب هایی برای نشان دادن کاربران در مکانی که در آن قرار دارند و اینکه هر بخش کجا قرار دارد. صفحه نمایش دیجیتال ساینیج همچنین می تواند دارای صفحه لمسی تعاملی باشد که نوعی ضد عفونی کننده دستی در کنار صفحه نمایش یا روش خاصی برای تمیز کردن خودکار نمایشگر به طور منظم وجود داشته باشد تا خریداران مجبور نباشند یک صفحه لمسی آلوده به میکروب را لمس کنند.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه در دو مدل تعاملی و دیداری به ارائه سرویس به مشتریان می پردازد. به این صورت که در مدل تعاملی دیجیتال ساینیج قابلیت تاچ به روی ناحیه هایی که از سمت سرور انتخاب میشوند وجود دارد . مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج در حالت تعاملی این امکان را به بازدید کننده میدهد که با سازمان ارتباط بر قرار کند . محتوای اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج ها در کیوسک های تعاملی بسیار متنوع است. برای مثال در میز خدمت الکترونیکی سازمانی راهنمای طبقت هوشمند به ارباب رجوع کمک میکند مسیر هدف خود را به راحتی پیدا کند . همچنین معرفی مدیران و ارتباط مستقیم با مدیرا میتواند مئجب رضایت مخاطبان شود . در دیجیتال ساینیج برنا رسانه امکان ارائه انتقادات و پیشنهادات به صورت الکترونیکی وجود دارد. این در حالی است که در حالت سنتی صندوق های آهنی این کار را به صورت کاغذی و دستی ذخیره میکردند. دیجیتال ساینیج برنا رسانه تمامی روال های سنتی سازمانی را تحلیل کرده و در ازای آن راه حل مناسب برای آن سازمان را ارائه میدهد .

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English