کاربرد دیجیتال ساینیج در فرودگاه

از طریق تطبیق فن آوری های دیجیتال ساینیج ، فرودگاه ها به طور فعال در جستجوی ابزارهایی هستند که بتوانند از فرصت هایی برای ارائه پیام های کارآمد، اطلاعات در زمان واقعی، خدمات شخصی و مفید استفاده کنند. فرودگاه ها همچنین مشتاق به کشف دانشی هستند که در آینده از آن به عنوان انقلاب دیجیتال نام برده می شود.

فرودگاه ها چندین اولویت کلیدی را در مدیریت سفر برای مشتری های خود حفظ می کنند. از پارک ماشین تا بی نقص بودن آسفالت و محوطه فرودگاه، هر مرحله با دقت برنامه ریزی شده و مدیریت می شود.

کاهش استرس، حفظ آگاهی مردم، اطلاع رسانی به موقع ، سرگرم کردن و مشارکت می تواند منجر شود به تجربه مثبت، تشویق، وفاداری مشتری و نیز کمک به کاهش استرس هایی که اغلب با سفر همراه است.

سرگرمی از طریق دیجیتال ساینیج

چک کردن بلیط هواپیما، تحویل بار و عبور از گیت، بیشترین زمان انتظار در فرودگاه ها است. دیجیتال ساینیج می تواند ، این زمان را تا 35 درصد کاهش دهد. حتی می تواند از طریق پخش اخبار، برنامه های ورزشی، نمایش فیلم، نمایش وضعیت آب و هوا و…. به مسافرانی که در فرودگاه هستند و با تاخیر در پرواز مواجه هستند کمک کند تا این تاخیر را کمتر احساس کنند.

در جریان تولید محتوا برای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، فرودگاه ها به دنبال ایجاد محتواهای هنری هستند. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در مناطق چشمگیر ، پر رفت و آمد و متمرکز و در نقاط ورودی و خروجی قرار داده می شوند تا به صورت حداکثری در دید عموم و مسافران باشند. محتوا و طراحی های بسیار زیبا و آثار هنری، انیمیشن و اشکال هندسی در صفحه نمایش های دیجیتال ساینیج گنجانده می شود.

کاربرد دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها
کاربرد دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها

آگاهی

مسیریابی در فرودگاه ها می تواند گیج کننده، نا امید کننده و گاهی استرس زا باشد. دیجیتال ساینیج می تواند راهنمایی آسان را برای مسافرانی که به طور مثال به دنبال یک فنجان قهوه هستند، فراهم کند. دیجیتال ساینیج نه تنها در کمک به مسافران برای رسیدن به موقع به مقصد کمک می کند، بلکه برای کارکنان فرودگاه نیز بسیار ارزشمند است. مسیریابی یکی از الویت ها در مدیریت فرودگاه هاست و دیجیتال ساینیج حوزه وسیعی را برای افزایش ارتباطات و تعاملات از طریق سیستم عامل های مختلف فراهم میکند.

ارائه یک کیوسک تعاملی با نقشه دقیق و گام به گام به شما اجازه می دهد بازدید کنندگان خود را به صورت موثر و کارآمد راهنمایی کنید.

یک نمونه جالب از دیجیتال ساینیج تعاملی یا همان میز خدمت در فرودگاه Brisbane، محاسبه کرایه تاکسی فرودگاه است. کیوسک تعاملی دیجیتال ساینیج یک پلت فرم آسان برای بازدید کنندگان فراهم کرده که به کمک آن هزینه و مدت زمان رسیدن تا مقصد را متوجه می شوند.

الویت بسیار مهم بعدی در فرودگاه ها، امنیت است. دیجیتال ساینیج می تواند به عنوان یک سیستم هشدار دهنده اضطراری عمل کند و آگاهی از شرایط فوری در فرودگاه را افزایش می دهد. از طریق یک سیستم کنترل مرکزی، پیام های بحرانی می تواند بلافاصله به تمام صفحه نمایش های دیجیتال ساینیج برسد و توانایی پاسخ دادن به هر وضعیت را بهبود بخشد و براساس آن با مشتریان ارتباط برقرار کند.

تبلیغات

فرودگاه ها می توانند محتوای صفحه نمایش دیجیتال ساینیج را با برندینگ ایجاد کنند. جذابیت صفحه نمایش دیجیتال ساینیج را می توان از طریق اشتراک عکس، هشتگ ها، فعال سازی نام تجاری، افزایش داد. البته در این میان قدرت رسانه های اجتماعی را با بیش از 3 میلیارد کاربر فعال نمی توان انکار کرد.

فرودگاه ها می توانند اینستاگرام ایجاد کنند که نه تنها بازاریابی رایگان را فراهم میکند بلکه باعث افزایش مشارکت مشتری می شود. اگر این کار به خوبی انجام شود، استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند در ایجاد اعتماد، تعهد، جذب گردشگران و افزایش کاربران در شبکه های اجتماعی یا شبکه های تبلیغاتی کمک کند.

اما افزایش ارتباطات بصری در یک فرودگاه می تواند تاثیر مثبتی بر جریان های مدیریتی فرودگاه و ارتباط مسافران و مدیریت زمان انتظار ، داشته باشد و این نقطه قوت و برتری دیجیتال ساینیج بر شبکه های مجازی است. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها باید در سراسر پایانه های مسافربری در معرض دید عموم مسافران و بازدیدکنندگان قرار گیرند، در این صورت فرودگاه خود یک فرصت تبلیغاتی است، با ترافیک مسافری بالا و زمان توقف زیاد، که این مسئله 42 درصد احتمال خرید را افزایش می دهد و منجر به افزایش درآمد فرودگاه ها می شود.

برنا گستران دانش