تبلیغ کریسمس در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج در فصل تعطیلات، یک تاکتیک مهم بازاریابی جهت افزایش درآمد است که در عین حال تجربه خوبی را برای مشتریان فراهم می آورد.

فصل تعطیلات است و کریسمس یکی از مهمترین نکات است. فضای ایجاد شده از کریسمس با هر تعطیلات دیگری قابل مقایسه نیست و بی نظیر است. اگر صاحب کسب و کار هستید ممکن است به این فکر کنید که چگونه  فروش را افزایش دهید. با توجه به استراتژی های بازاریابی سنتی که به نفع خریداران نیست، وقت آن است که تمرکز خود را بر روی ابزار بازاریابی دیجیتال قرار دهیم.

دیجیتال ساینیج: ابزار بازاریابی تعطیلات پایان سال

در همه جا به دنبال تابلوهای دیجیتال ساینیج هستید که به لحاظ استراتژیک و همچنین بسیاری از دلایل دیگر در محیط قرار می گیرند. مطالعه سال 2010 نشان می دهد که رسانه های دیجیتال در مراکز عمومی، افراد بیشتری را به نسبت فیس بوک و اینترنت جذب می کنند.

گزارش منتشر شده در سال 2013 در Business Insider می گوید که دیجیتال ساینیج 63% و ویدئوی دیجیتال توجه 70% افراد را به خود جلب کرده است.

47% درصد از آمریکایی هایی که در یک  مطالعه مورد بررسی قرار گرفته اند، یادآوری می کنند که آگهی ویدئویی دیجیتال و محتوای آن را مشاهده می کنند. از همه کسانی که مورد بررسی قرار گرفته اند، درصد بالایی نشان می دهد که دیجیتال ساینیج  بیش از تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات آنلاین بر تصمیمات خرید مردم تاثیر می گذارد. واضح است که این تعداد، اهمیت دیجیتال ساینیج را به عنوان ابزار تبلیغاتی برجسته می کند.هنگام خرید برای تعطیلات کریسمس، خریداران با استفاده از این ابزار بازاریابی هوشمند به دنبال چه معامله و چه راه بهتری هستند؟ با رقابت زیاد در این فصل، شما باید توجه مشتریان را جلب کنید و سریع باشید.

نکات عالی برای نمایشگرهای دیجیتال در طول کریسمس

در حالی که نمایشگرهای دیجیتال در فصل تعطیلات در همه جا ظاهر خواهند شد، اما همه آنها نمی توانند اهداف خود را برآورده کنند. در اینجا برخی از ایده هایی که می توانید با کمک آنها دیجیتال ساینیج موفقی داشته باشید را ذکر می کنیم:

1-    شروع اولیه

در سال 2015 بسیاری از کسب و کارها در اکتبر شروع به بازاریابی کریسمس کردند. برای جلوگیری از ، از دست دادن مشتریان،شما نیاز دارید تا کار خود را در سبک خاصی شروع کنید. به محتوایی که بر روی محصولات فعلی شما متمرکز شده است فکر  کنید  و به روز رسانی مربوط به تبلیغات آینده را در طول کریسمس نیز انجام دهید. نمایشگرها در ابتدا مشتریان شما را جذب نخواهند کرد ولی آنها پیام را دریافت خواهند کرد.

2-    اهرم اینترنت

رسانه های اجتماعی آخرین پلت فرم بازاریابی هستند و دیجیتال ساینیج باید این عنصر را شامل شود. فکر کنید کمپینی وجود دارد که شما مشتریان خود را دعوت میکنید تا لحظات خود را به اشتراک بگذارند و جوایز و تبلیغات تعطیلات را بدست آورند. اطمینان حاصل کنید که در شبکه های اجتماعی حضور دارید و هنگام آپلود محتوای جدید اجازه دهید تا مشتریانتان هم آن را در نمایشگرهای دیجیتال ببینند. وقتی شما محتوا را در اینستاگرام آپلود می کنید، اجازه دهید مشتریانتان آن را در نمایشگرهای دیجیتال ببینند و شما شگفت زده خواهید شد که چطور کلمات در مورد محتوای شما با سرعت منتشر می شوند و اطلاع از برند و نام تجاری افزایش پیدا می کند. با استفاده از SimulSignage، محتوای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج میتواند به صورت همزمان بر روی   وب سایت شما پخش شود تا به مخاطبان گسترده تری دست یابید.

3-    محتوا مهم است

بر محتوای مرتبط تمرکز کنید و مرتب آن را به روز رسانی کنید. نرم افزار دیجیتال ساینیج خوب اجازه می دهد تا شما ویدئوها و انیمیشن های متحرک را از راه دور به طور یکپارچه به روز رسانی کنید. هنگامی که محصولی خارج از انبار است و تمام شده است، آن را پیشنهاد ندهید چون چشم انداز را متوقف می کند. محتوای ارسالی شما باید با نام تجاری و حتی دکوراسیون شما ترکیب شود. در اصل با استفاده از رنگ ها و تصاویری که به نام تجاری شما و تعطیلات کریسمس مرتبط باشند، می توانید با مخاطبان مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید. استفاده از Template های کریسمس در دیجیتال ساینیج یکی دیگر از راه های آسان برای خوشحالی مشتریان است و باعث می شود آنها احساس خوشحالی کنند.

4-    تمرکز بر تعامل

فناوری در هسته هر صفحه نمایش دیجیتال ساینیج وجود دارد و شما می توانید با استفاده از تعامل در نمایشگر خود  مرزها را از بین ببرید. اگر از صفحه نمایش لمسی استفاده می کنید، می توانید این قابلیت را برای کاربران خود فراهم سازید تا هدایایی که دوست دارند را بر اساس پارامترهای مختلف جستجو کنند .با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، مشتریان می توانند کارت های کریسمس خود را ایجاد کنند و در حالی که آنها این کار را انجام می دهند، صفحه نمایش شما می تواند تبلیغات pop-up را برای الهام  بخشیدن به مشتریان و افزایش شانس بالا ببرد.

5-    ایجاد نمایشگرهای قوی

رقابت این کریسمس از سال گذشته شدیدتر خواهد شد و شما می توانید انتظار داشته باشید که هر کس در جایگاه شما همه چیز را برای فرصت های شگفت انگیز آماده کند.شما باید پیشنهادات منحصر به فردی را برای مشتریانتان داشته باشید. از فروش نمایشگرهای قدیمی اجتناب کنید زیرا آنها مرتبط و رقابتی نیستند. آیا شما احساس نمی کنید مشتریانتان به سادگی برای تخفیف می آیند و یک خرید منحصر به فرد را تجربه می کنند.

تبلیغ کریسمس در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج
تبلیغ کریسمس در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

 

6-     مزیت خود را نشان دهید

بسیاری از خرده فروشان از دیجیتال ساینیج استفاده می کنند و شما باید مشتریان را متقاعد کنید که بهترین هستید. اگر شما ویدئوهایی  از تعطیلات کریسمس سال گذشته داشته باشید که مشتریانتان راضی و خوشحال بوده اند، می توانید بخشی از صفحه نمایش را به آن اختصاص دهید و وعده دهید تا تجربه شادی امسال حتی هیجان انگیزتر از سال قبل باشد.

7-    آنالیز قدرت نفوذ ویدئو

اگر نرم افزار نمایش تصویری شما شامل افزودنی هایی مانند دوربین باشد، وقت آن است که بیشتر در مورد مشتریان خود بیاموزید. در حال حاضر ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان خود برای بهینه سازی اطلاعات داشته باشید. پیام های شخصی می توانند در گروه های مختلف نمایش داده شوند تا در مشتریان انگیزه ای برای خرید ایجاد شود. برای مثال، اگر یک خانواده در گوشه اسباب بازی فروشی قرار  داشته باشد،شما به سرعت می توانید آخرین پیشنهاد را به آنها نشان دهید و نتایج مثبت را ببینید.

8-   استفاده از دیجیتال ساینیج در داخل و خارج

اکثر فروشگاه ها از دیجیتال ساینیج خارج از فروشگاه های خود استفاده می کنند، اما مشتریان هنگامی که نمی توانند اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهادات در داخل پیدا کنند، ناامید می شوند.نمایشگر های داخلی با هدایت مشتریان به پیشخوان و یا حتی دادن اطلاعات در مورد آخرین معاملات می تواند به خریداران کمک کنند. ایده این است که مشتریان خود را به نقطه فروش هدایت کنید و این تنها زمانی ممکن است که آنها اطلاعات مربوطه را داشته باشند.

دیجیتال ساینیج در این کریسمس می تواند به شما در ایجاد یک پایگاه مشتری، بزرگتر از قبل کمک کند. اگر شما نمایشگر دیجیتال ساینیج در فروشگاه خود ندارید، با یک ارائه دهنده (تامین کننده) قابل اعتماد تماس بگیرید تا بتوانید در طول این تعطیلات احساس خوبی داشته باشید. دیجیتال ساینیج به برنامه های پاداش، معامله، محصولات جدید برای رسانه های اجتماعی، اشاره می کند که فروش شما را در این کریسمس بهبود می بخشد.

برنا گستران دانش