رسانه دیجیتال ساینیج

استفاده از دیجیتال ساینیج توسط خرده فروشان کوچک و بزرگ میتواند تجارت آنها را با قدرت وارد دنیای رو به رشد دیجیتال کند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در محیط ها و اماکن عمومی رونق بسیاری یافته اند و گردش مالی این صنعت تا سال 2020 به بالای 15 میلیارد دلار خواهد رسید.

تحقیقات جدید نشان داده اند که تجربه خرده فروشی به جوانان بین 16 تا 24 سال به سرعت در حال تغییر است.استفاده از دیجیتال ساینیج توسط خرده فروشان کوچک و بزرگ میتواند تجارت آنها را با قدرت وارد دنیای رو به رشد دیجیتال کند.

امروزه اکثر مشتری های جوان از انواع فن آوری دیجیتال برای جستجو، مقایسه و دریافت بازخوردها در مورد محصولاتی که قصد خریدشان را دارند استفاده می کنند. مطمئناً آنها تنها افرادی نیستند که این کار را می کنند. مشتری ها با هر سنی از فن آوری تلفن همراه خود در خرید استفاده می کنند، اما تصور کنید که تمامی این ارتباط ها از طریق تکنولوژی به درون محل خرید منتقل شود.

 به روش هایی که بوسیله آنها تجارت شما می تواند مشتریان را در محل خرید بهتر تحت تأثیر قرار دهد نگاهی می اندازیم.

 

تبلیغات در محل خرید

مجله سالون سنس به این نکته اشاره داشته است که بیشتر از 60 درصد تصمیمم ها برای خرید در همان محل خرید اتخاذ میشوند و نزدیک به 30 درصد مشتریان تحت تأثیر نمایشگرهای دیجیتال ساینیج به خرید کالا و خدمات می پردازند.

دیجیتال ساینیج میتواند مانند یک پوستر تبلیغاتی یا بنر آنلاین و یا ویدیوهای تبلیغاتی، یک محل تبلیغ برای کالاهای تجاری یا خدمات شما باشد. ضمن اینکه یک سیستم دیجیتال ساینیج قابلیت تغییر دادن سریع پیام ها را فراهم می کند و اطلاع رسانی فروش های ویژه و برنامه های خرید و عضویت و نیز برای در جریان قرار دادن مشتریان در اموری که در تجارت شما در رأس قرار دارند، به صورت ماهانه، هفتگی و یا حتی روزانه با دیجیتال ساینیج ممکن می گردند.

70 درصد از آمریکایی ها به دیجیتال ساینیج ها توجه دارند و  براساس مجله سالون سنس دیجیتال ساینیج 52 درصد بیشتر از تلویزیون و رادیو مؤثر می باشد.

شما می توانید از این تأثیرگذاری بهره ببرید و پیام خود را وقتی مشتریها در فروشگاه شما هستند به آنها برسانید. از طرف دیگر میتوانید با فروختن ناحیه هایی از نمایشگر دیجیتال ساینیج خود به منظور محلی برای تبلیغات اشخاص ثالث، شریک ها و فروشگاه های وابسته بیشرین استفاده را از آنها ببرید. البته تنها شما نیستید که از بازگشت سرمایه و سود نمایشگر های دیجیتال ساینیج استفاده می کنید، بلکه مشتریان شما می توانند اطلاعاتی از برندها در فروشگاه شما یا کالاهای مکمل و خدماتی که در تجارتی دیگر ارائه میشود به دست بیاورند.

سرمایه گذاری تعاملی

با انقلاب در فضاهای دیجیتال و فن آوری های جدید، انتظار بازار این است که فروشگاه های خرده فروشی با این پیشرفت ها هماهنگ گردند و تجربه خرید از خرده فروشی ها را بهبود بخشند. یک راه مناسب برای فراتر بردن تجربه خرید مشتریان استفاده از دیجیتال ساینیج تعاملی در فروشگاه است.

امکان دیدن کالا به صورت مجازی و جستجو و مقایسه کالاها در کنار هم و بازدید آنلاین از صفحات اجتماعی فروشگاه و برند، مشتری ها را در تماس با برند شما قرار می دهد. همچنین تجربه ای را برای آنها فراهم می کند که احتمال بیشتری برای تکرار آن وجود خواهد داشت.

برای شخصی کردن تجربه مشتری از نمایشگر دیجیتال ساینیج میتوانید از اطلاعاتی که احتمالاً از قبل درباره مشتریان خود کسب کرده اید برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید. موارد زیر می توانند نحوه ایجاد ارتباط مشتری با برند یا فروشگاه شما را بهبود بخشند:

پیام های خوش آمد گویی ویژه، تبلیغات هدفمند و اطلاع رسانی از فروش های ویژه را در نمایشگر دیجیتال ساینیج خود قرار دهید

برنامه های تخفیف و جایزه ارائه دهید

تجربه مشتری خود را با پیشنهاد چیزهایی که آنها میخواهند شخصی تر کنید

انجام دادن این کار ها علاوه بر تشویق مشتریان به خرج کردن پول بیشتر در فروشگاه شما به آنها نشان میدهد که شما آنها را می شناسید. ایجاد تجربیات منحصر به فرد عامل بزرگی برای فروش هستند.

دیجیتال ساینیج به عنوان سرگرمی
دیجیتال ساینیج به عنوان سرگرمی

سرگرمی به عنوان وسیله برقراری ارتباط

محتوای دیجیتال ساینیج شما برای کنترل و بهتر کردن رابطه با مشتریان باید در کنار ارائه اطلاعات سرگرم کننده نیز باشد. وجود حرکت و ویدیوهای پویا چشم انسان را در مقایسه با صفحه نمایش های ساکن بیشتر به سمت خود جذب می کنند. از قابلیت قراردادن ویدیو در صفحه نمایش خود استفاده کنید و آنها را برنامه ریزی زمانی کنید. می توانید اخبار مهم و یا اخبار شبکه های اجتماعی را در صفحه دیجیتال ساینیج خود قرار دهید. از پیام رسانی لذت ببرید! در زمان طراحی محتوای دیجیتال ساینیج مطمئن شوید که نشانه های ویژه برند خود را در آن لحاظ می کنید. به هویت خود به عنوان یک کسب و کار اجازه دهید در دیجیتال ساینیج شما جریان داشته باشد زیرا این کار جذابیت و سرگرم کنندگی بیشتری برای مشتریان شما خواهد داشت. نمایشگرهای خود را در این محل ها که مشتریان بیشتر در انتظار می مانند قرار دهید:

صف های پرداخت

اتاق های رختکن

محوطه های انتظار

هیچکس دوست ندارد در صف منتظر بماند. وقتی کسی با چیزی سرگرم شده باشد گذر زمان در حال انتظار را کمتر متوجه می شود. در واقع تحقیقات نشان می دهند که دیجیتال ساینیج احساس گذر زمان در حال انتظار را برای مشتری تا 35 درصد کاهش میدهد. این زمان فرصت مناسبی را برای برقراری ارتباط مثبت با فروشگاه و برند شما ایجاد می نماید که باعث مراجعه مجدد خریداران به فروشگاه می شود.

دیجیتال ساینیج اهمیت و ارزشمندی رو به رشدی برای خرده فروشان و صاحبان تجارت ها دارد. بر اساس گزارش مجله سالون سنس صفحه نمایش دیجیتال ساینیج در داخل محل های خرید میتوانند فروش را تا 31 درصد بالاتر ببرند.

از پیشرفت های فن آوری بهره ببرید و به چیزی که مشتریان شما در تجربه خرید مد نظر دارند توجه کنید. ایجاد یک تجربه همه جانبه که با نیازهای مشتری تطبیق می یابد آگاهی از برند و فروش شما را در حالت های مختلف به بیشترین حد میرساند و درنتیجه باعث ارتباط موثرتر با خریداران میگردد. وقت آن رسیده که تجارت قدیمی خود را به دوران دیجیتال وارد نمایید.

برنا گستران دانش