نمونه دیجیتال ساینیج

همانگونه که در مطالب قبلی اشاره شد اگر شما در نهاد، شرکت و یا سازمانی که کار میکنید  که به دیجیتال ساینیج احتیاج دارید، در اینجا چند نمونه عالی برای طراحی محتوای قابل استفاده در خرده فروشی ها، مدارس ، دفاتر و رستوران ها برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم.ضمن اینکه توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت میباشد که  خوب  یا بد بودن دیجیتال ساینیج کاملا بستگی به محتوای آن دارد.

10- دانش مدیریت پروژه

اگر محصولی دارید، به دست آوردن دید نسبت به توسعه feature، تعداد مشتری یا آنچه در آینده نگهداری می شود به نوعی کار اصلی شما است. به همین دلیل ترسیم کردن دانش مدیریت پروژه از طریق نرم افزارهای Jira، Trello یا ابزار مدیریت مورد علاقه شما و به اشتراک گذاری آنها از طریق دیجیتال ساینیج در محل کار یا اتاق جلسات، به همه کمک می کند تا روی نبض محصول بمانند.

11- نرم افزار چت درون سازمانی Slack

ما عاشق نرم افزار Slack در صفحات ابری هستیم. مثل خیلی از استارت آپ ها، این گونه ما 90 درصد  از ارتباطات مان را انجام می دهیم. بنابراین وقتی کاری که انجام می‌دهیم بسیار مهم است، آن را در صفحه نمایش‌های دیجیتال ساینیج مان قرار می‌دهیم. این کار با برنامه Slack به راحتی انجام می‌شود.

12- نقشه اداری ساختمان و مسیریابی

به نظر شما کارکنان پذیرش شما چقدر زمان برای هدایت مردم به طبقه مناسب یا سالن اجتماعات صرف می کنند؟ ما علاقه به  استفاده از برنامه نقشه اداری ساختمان برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مکان همه چیز از طریق صفحه های دیجیتال ساینیج هستیم. و بهترین بخش کجاست ؟ اگر یک اتاق تغییر کند، می توانید برخلاف علائم استاتیک خود، صفحه را به راحتی بروزرسانی کنید.

13- نمایش تبلیغات دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج علاوه بر تبلیغ محتوای خود، روشی عالی برای فروش فضای تبلیغاتی درون ساختمان یا فروشگاه شما هستند. راه‌اندازی لیست پخش ساده به این معنی است که شما می‌توانید نقاط تبلیغاتی خاص را زمانبندی کنید، محتوای اسپانسر را بین اعلان های خود آپلود کنید، یا روزها یا مناطقی را که تنها تبلیغات نشان داده می‌شود مشخص کنید.

14- اطلاعات زنده پرواز

اگر سفرکردن برای مشتریان و یا کارمندان شما ضروری است، پس به اشتراک گذاشتن یک تابلوی اطلاعات زنده پرواز استفاده بسیار خوبی از دیجیتال ساینیج شماست. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، این شامل جزئیات دقیق دقیقه سفر در اتوبوس و قطار نیز می باشد.

15- محتوای تولید شده توسط کاربر

خوب است که محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، اما یک قاعده خوب از دیجیتال ساینیج این است که همه ی محتوا در مورد کسب و کارتان را خودتان  ایجاد نکنید. این محتوا را مشتریان برای شما ایجاد می کنند، چه به صورت ارگانیک و یا به دلیل اینکه از آنها خواسته اید، که می تواند برای شما مفید واقع شوند. این می تواند شامل نظرات، رسانه های اجتماعی یا نقل قول مشتری باشد که به عنوان چند نمونه می توان از آنها نام برد.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English