کیوسک اطلاع رسانی شهرداری منطقه 7 کرج

پیاده سازی سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا در شهرداری منطقه هفت کرج

کیوسک های سازمانی یا همان میز خدمت(سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا )به میز یا استندهای تعاملی و غیر تعاملی گفته می شود که در سازمان ها و نهادها جهت سهولت برقراری ارتباط ارباب رجویان و مراجعه کنندگان با واحد ها و بخش های موجود در آن سازمان، نصب می گردد.

بر اساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ی انسانی در خصوص تشکیل میز خدمت، از ویژگی‌های بارز میز خدمت می‌توان موارد زیر را مطرح نمود. میز یا استند خدمت عهده دار وظایف مشروح زیر می باشد:

ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط

دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین

انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین

دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین

هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط

ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام هر یک از وظایف مرتبط با ارباب رجوع باید به نحو مقتضی در معرض دید و در اختیار مراجعین قرار گیرد.

شرکت برنا گستران دانش به عنوان تولیدکننده‌ی کیوسک‌ها و نرم‌ا‌‌فزارهای دیجیتال ساینیج تعاملی و غیر تعاملی برنا به کمک تیمی از متخصصین داخلی در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری، طراحی صنعتی و تولید، در جهت پاسخگویی به تمامی نیاز‌های مشتریان، انواع کیوسک‌های سازمانی و نرم‌افزارهای‌ مربوطه را با قابلیت‌های کامل سفارشی‌سازی ارائه نموده است. از جدیدترین پروژه های اجرایی شرکت برنا گستران دانش می توان به نصب و راه اندازی سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا در شهرداری منطقه هفت کرج اشاره نمود.

ماژول های به کار رفته در سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا (میز خدمت برنا) مستقر در شهرداری منطقه هفت کرج :

معرفی و کارنامه سازمان به همراه معرفی حوزه ریاست و مدیران و نیز فرم ارتباط با مدیران

راهنمای مراجعین(صدور گواهی، استعلامات کسبی، عوارض کسب و پیشه و……)

نقشه منطقه (نمایش نقشه جغرافیایی شهر کرج و موقعیت جغرافیایی شهرداری منطقه هفت کرج)

راهنمای طبقات و نمایش واحدها و بخش های مستقر در هر طبقه به تفکیک طبقات

طرح نظرسنجی جهت ارزیابی امکانات ارائه شده و دریافت پیشنهادات و انتقادات

سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا در شهرداری منطقه هفت کرج
سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا در شهرداری منطقه هفت کرج

از دیگر امکانات سیستم تعاملی دیجیتال ساینیج برنا(میز خدمت برنا) مستقر در شهرداری منطقه هفت کرج:

نمایش محتوای چند رسانه ای سازمان در قالب فیلم، تیزر و عکس با قابلیت به روزرسانی

قابلیت نمایش و دریافت مجلات و ماهنامه درون سازمانی

گزارش گیری از میزان بازدید صفحات به همراه آمار زمانی ترافیک بازدید و قابیلت شخصی سازی منوها و صفحه بندی ها

نمایش اخبار به صورت زیر نویس و نمایش صفحات اول روزنامه های ایران وجهان

نمایش، دریافت و تکمیل انواع فرم های اداری مستقیما از روی کیوسک توسط مراجعین

 

تعبیه لوگو‌ی سازمان، افزودن انواع ماژول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، رنگ‌بندی‌های انتخابی کیوسک و بسیاری از موارد دیگر از جمله خدمات سفارشی‌سازی قابل ارائه توسط شرکت برنا گستران دانش می‌باشند.

همچنین مهمتر از همه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، سازمان ها به دنبال ارائه بهترین راه حل جهت راهنمایی و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان برای ارباب رجوعان هستند که در این راستا در شهرداری منطقه 7 کرج با توجه به تعداد زیاد مراجعین جهت پیگیری وضعیت مطالبات در سازمان ، سامانه پیگیری مکاتبات در این سیستم راه اندازی شد به این ترتیب که شماره پیگری نامه مربوطه وارد شده و لیستی از آخرین وضعیت موجود در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد. این سامانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و سهم زیادی در ارائه خدمات در کوتاهترین زمان برای ارباب رجوع را دارا می باشد.

برنا گستران دانش