دیجیتال ساینیج در نمایشگاه تجاری

نمایشگاه های تجاری جای مناسب برای گسترش دیجیتال ساینیج ها

وقتی تمرکز درست روی دیجیتال ساینیج منجر به تجارت و پیشرفت می شود، صنعت دیجیتال ساینیج شروع به شکوفایی می کند. نگاهی به مثال های مختلف افراد، نشان می دهد که یکی از نخستین کاربردهای دیجیتال ساینیج، به گونه ای باورنکردنی نشأت گرفته از فکر یک مدیر  شهر بازی در شهر لاس وگاس است. کسی که در اواخر 1999 بیش از 100 نمایشگر پلاسما را نزدیک شهربازی در «ماندالی بی» قرار داد.

دیجیتال ساینیج در شهربازی
دیجیتال ساینیج در شهربازی

علاوه بر آن، به دلیل آنکه نمایشگاههای تجاری جای بسیار خوبی برای رشد و گسترش دیجیتال ساینیج هاست. کارآزمودگان صنعت داستانهای بی شماری از اعضای آن تعریف می کنند که بیشتر آنها داستانهایی است که کمپانی های سخت افزار و نرم افزار که به ندرت با هم در چنین نمایشگاههایی حضور دارند و طور غیر رسمی گروهها و نشست های خود را با نام مستعار «دوستان برتر دیجیتال ساینیج» می خوانند. به عبارتی جدی تر این نشست ها همچنین برای نمایشگاههای جدید تجاری نقش تکوینی دارند.

گروه صنعتی تجاری برای فروش های جزئی

نمایشگاههای تجاری محل خوبی برای دیجیتال ساینیج ها هستند زیرا نمایشگرهای فلت در جاهای کوچک و محدود خوب کار می کنند و سیگنالهای صوتی و تصویی در ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات تأثیر به سزایی دارند. نمایشگرهای دیجیتالی پلاسما همچنین براحتی قابل حمل اند. در چنین نمایشگاههایی شعار جذاب این است:

چطور می توان مخاطب را فرهیخته کرد، روی او تأثیر گذاشت، سرگرم اش کرد و در ضمن به او  اطلاعات داد.

نگاهی عمیق تر به دیجیتال ساینیج های اولیه و توانایی آنها در جذب مصرف کنندگان، بیان می کند که دیجیتال ساینیج برگ برنده ای در میان صنعت های جدید است و درصد زیادی از تجار را به سوی خود جلب کرده است.

استفاده از دیجیتال ساینیج در شهربازی
استفاده از دیجیتال ساینیج در شهربازی

فرصت های اخیر

امروزه، بر اساس آمار به دست آمده، شمار نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در شمال آمریکا بیش از نیم میلیون است و انتظار می رود این میزان تا دو – سه سال آینده دو برابر شود. درصد زیادی از این رشد به دلیل توسعه خرده فروشی هاست که انتظار می رود روز به روز به تعداد آنها افزوده شود. به علاوه، فرصت های زیادی برای استفاده از دیجیتال ساینیج ها در خرده فروشی ها وجود دارد، خیلی از آن فرصت ها در اختیار کسانی قرار می گیرد که هرگز قبلاً از دیجیتال ساینیج استفاده نکرده اند. استفاده از دیجیتال ساینیج ها در فروشگاههای کوچک همچنینی چالش برانگیز است. هزاران سوال در ذهن مخاطب شکل می گیرد. از قبیل: آیا سرمایه ای که صرف آن می شود باز می گردد؟ اگر نه، آیا دلیل دیگری برای نصب آن وجود دارد؟ برای اجتناب از این بخش ناخوشایند، گاهی فروشگاهها، دیجیتال ساینیج های خود را بخشی از سرمایه گذاری شان برای تجهیزات داخل فروشگاه قلمداد می کنند.

علاوه بر قابلیت اش در خلق محتویات و سپس فرستادن آن روی نمایشگر از طریق اینترنت و ارسال آن به تمام نقاط دنیا و هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، دیجیتال ساینیج تجارت خوبی را در منطقه به راه انداخته است. برای اخبارگویان رادیو و تلویزیون، مجریان کانال های مختلف و فروشندگان صنایع مرتبط ، دیجیتال ساینیج دورنمایی جذاب ارائه می دهد زیرا در سطح جهانی برای آنها تبلیغ می کند.

شرکت برنا گستران دانش