دیجیتال ساینیج شعبه ساری بیمه دی

شرکت بیمه دی پس از راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج به منظور اطلاع رسانی از طریق نمایشگرهای دیجیتال در محل شعبه مرکزی و چندین شعبه دیگر در سراسر کشور طی فازهای چندگانه این سامانه را در شعبه ساری نیز راه اندازی نموده است. این طرح با آماده شدن زیرساخت های سخت افزاری و شبکه به تدریج در کل شعب سراسر کشور شرکت بیمه دی راه اندازی خواهد شد تا محتوای مناسب برای مشتریان و مراجعین به این شعب نمایش داده شود و از جدید ترین طرح های بیمه ای و مزایای آنها آگاه شوند. مزیت این نوع اطلاع رسانی که از طریق نمایشگرهای دیجیتال انجام میشود با توجه به امکان استفاده از انواع محتوای چند رسانه ای میتواند تجربه جذاب و به یاد ماندنی را برای مشتریان ایجاد کند.

نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه که در این پروژه سراسری اطلاع رسانی به کار گرفته شده از تمامی فرمت های رایج تصویری و ویدیویی  در کنار فایل های پاورپوینت، متن و فیدهای خبری برای استفاده در طراحی محتوا پشتیبانی میکند. سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه قادر است محتوای تمامی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در هر نقطه ای که نصب شده باشند و دسترسی به سرور اختصاص داده شده داشته باشند را مدیریت کند. همچنین ایجاد کاربرهای نامحدود با دسترسی های قابل مدیریت برای تمامی قسمت های نرم افزار به مدیریان اجازه میدهد بتوانند برای هر یک از نمایشگرها یا حتی یک ناحیه از نمایشگر کاربر ویژه اختصاص دهند. به این ترتیب در پروژه سامانه دیجیتال ساینیج شعب بیمه دی یکی از ناحیه ها برای محتوای خود آن شعبه اختصاص داده شده و دیگر ناحیه ها محتوای یکپارچه را نمایش میدهند.

شرکت های بیمه به تدریج در حال کشف قابلیت های نرم افزار دیجیتال ساینیج در روابط عمومی الکترونیک و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان خود می باشند، ضمن اینکه با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج میتوان به بهبود عملکرد کارکنان نیز پرداخت. برای مثال نمایش میزان فروش شعب و یا کارکنان در نمایشگرها میتواند به بالا بردن رقابت در بین شعبه ها برای بدست آوردن بهترین جایگاه کمک کند. همچنین ارسال اطلاعات آموزشی سازمانی روی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تأثیر بسیار بالایی در جا انداختن فرهنگ سازمانی و ارتقاء آن بین کارکنان خواهد داشت.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English