نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنارسانه در شرکت بیمه رازی

یکی از مهم ترین نیازهای صنعت بیمه این است که همواره سعی دارد در هر مکانی سریعترین راه را برای ارائه خدمات بیمه ای به افراد ارائه بدهد. به همین منظور معمولاً شرکت های بیمه ای دارای شعبات متعددی می باشند تا بتوانند خدمات خود را به افراد بیشتر در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهند. دارا بودن یک شبکه فروش و خدمت رسانی به وسعت تمامی استان های کشور باعث می گردد اطلاع رسانی در این سطح به سمت استفاده از ابزار و راهکارهای جدید متمایل گردد چراکه نمی توان با روش های قدیمی متداول مانند استفاده از بنر و پوستر و اطلاعیه به اهداف مورد نظر در زمینه اطلاع رسانی سازمانی دست یافت. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج با داشتن قابلیت مدیریت متمرکز از یک نقطه و همچنین امکان استفاده از انواع محتوای چند رسانه ای همزمان در ناحیه های متعدد در آنها یکی از بهترین ابزار برای استفاده در اطلاع رسانی های سازمانی می باشند. با استفاده از این سیستم پیام رسانی عمومی برای مخاطبین برون سازمانی یا درون سازمانی به صورت یکپارچه و بسیار ساده با کمترین هزینه انجام میپذیرد. شرکت مهندسی برنا گستران در طی سالیان  فعالیت خود در زمینه ی روابط عمومی الکترونیک و طی بررسی موارد مورد نیاز سازمان ها به خوبی با نیازهای حوزه ی روابط عمومی آشنا می باشد.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه با هدف الکترونیک کردن روابط عمومی های سازمانی شروع به فعالیت در  عرصه دنیای دیجیتال نموده   و جایگزین مدل های سنتی گردید .این نرم در کوتاه ترین زمان، بیشترین اطلاعات را به مخاطبین خود که میتواند ارباب رجوع آن سازمان ، پرسنل و … باشد برساند. با استفاده از این تکنولوژی مدرن می توان تمامی نمایشگر ها را در سراسر زمان مدیریت و زمانبندی کرد .به این ترتیب که مشخص شود حتی در ناحیه خاص از یک نمایشگر محتوای متفاوت پخش شود و با توجه به سطح دسترسی های متفاوت به افراد مختلف نیز امکان ارسال محتوای در نمایشگر ها وجود دارد.

با توجه به وضعیت موجود زیرساخت های فناوری اطلاعات در ایران وکیفیت کارکرد روابط عمومی ها از نظر فعالیت های الکترونیک و اینترنتی، می توان گفت در میان همه اشکال روابط عمومی مدرن، ما فعلا در حد فاصل روابط عمومی الکترونیک و روابط عمومی دیجیتال قرار داریمیکی از مهم ترین دسته مشتری های دیجیتال ساینیج به طور کلی شرکت های بیمه می باشند و شرکت بیمه رازی یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین شرکت های بیمه داخلی می باشد. این شرکت با نصب و راه اندازی سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه از حسن انجام کار شرکت مهندسی برنا گستران دانش به خوبی آشنا می باشند و با همین پس زمینه و ذهنیت تصمیم گرفتند از محصول دیگر شرکت مهندسی برنا گستران دانش یعنی سیستمهای اطلاع رسانی میز خدمت برنا یا کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی نیز در سازمان خود استفاده نمایند.شرکت برنا گستران دانش پس از چند سال تجربه فروش نرم افزار های دیجیتال ساینیج خارجی با اقدام به تولید نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنارسانه استفاده از این فناوری را با کاهش قیمتی بسیار زیاد ساده تر نموده و همچنین با درنظر داشتن مزیت های چندین نرم افزار دیجیتال ساینیج سعی نموده است تمامی نقاط قوت آنها را یکجا فراهم نماید.

نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنارسانه
نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنارسانه

با توجه به موارد ذکر شده صنعت بیمه یکی از سازمان هایی است که میتواند استفاده های زیادی از نرم افزار دیجیتال ساینیج نماید.شرکت های بیمه به خوبی متوجه قابلیت های  نرم افزار دیجیتال ساینیج در روابط عمومی الکترونیک و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان خود شده اند . ضمن اینکه این مهم که  با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج میتوانند به بهبود عملکرد کارکنان نیز بپردازند برایشان بسیار حایز اهمیت میباشد . برای مثال نمایش میزان فروش شعب و یا کارکنان در نمایشگرها میتواند به بالا بردن رقابت در بین شعبه ها برای بدست آوردن بهترین جایگاه کمک کند. همچنین ارسال اطلاعات آموزشی سازمانی روی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تأثیر بسیار بالایی در جا انداختن فرهنگ سازمانی و ارتقاء آن بین کارکنان خواهد داشت. شرکت بیمه رازی به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی در ایران فعالیت میکند و سرلوحه فعالیت این شرکت ارتقای سطح خدمات بیمه ای و توسعه فرهنگ بیمه ای می باشد. در همین راستا این شرکت از نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنارسانه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه برای رسیدن به اهداف خود در زمینه توسعه فرهنگ بیمه ای، همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده نموده است. مهم ترین هدف سازمان از بکار گیری این سامانه ترویج فرهنگ سازمانی یکپارچه و خدمت رسانی مناسب در سطح شعب خود در سراسر کشور می باشد.

 

شرکت برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English