کاربر دیجیتال ساینیج

آیا ما میتوانیم کاربر دیجیتال ساینیج باشیم ؟

از نظر نیاز، هر سازمان یا شرکتی که نیاز به اطلاع رسانی دیداری قابل ملاحظه داشته باشد، می تواند کاربر دیجیتال ساینیج باشد.

در واقع پانل های دیجیتال ساینیج نه تنها می توانند پرسنل سازمان را به عنوان کاربر دیجیتال ساینیج مورد هدف اطلاعاتی خود قرار دهند بلکه می توانند با ارائه مطالب تشریحی خدمات خود و حتی استفاده از تیزرهای اختصاصی می توانند بازدید کنندگان را نیز مخاطب ساینیج قلمداد کنند.

در مقایسه با سایر ابزار اطلاعاتی، دیجیتال ساینیج نیاز به لاگ این کردن ندارد، نیاز به حضور فیزیکی افراد در مکانی مشخص مثلا پشت میز کار خود ندارد، پیغام کوتاه نیست که جذابیت بصری نداشته باشد.

دیجیتال ساینیج ترکیبی از فیلم و عکس و اسلاید و صفحات وب است. می تواند در راه رو، رستوران، لابی، نمازخانه، سالن انتظار یا جلسات و یا هر جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد. با جستارهای اینترنتی به سادگی می توان صدها کاربری برای دیجیتال ساینیج پیدا کرد. مواردی که معمولا به ذهن خطور نمی کنند.

برنا گستران دانش

ارسال نظر

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>