مسیر رو به رشد دیجیتال ساینیج ها با تلفن های هوشمند در سال 2018

چشم انداز دیجیتال ساینیج همیشه یکسان است و در عین حال هم زمان تغییر می کند.

شما همیشه می خواهید یک صفحه نمایش، محتوا و یک راه برای کنترل محتوا داشته باشید، اما راه هایی که دیجیتال ساینیج ها  می توانند به مخاطبان منتقل شوند همیشه در حال تغییر هستند. این کاملا ضروری است که در لبه برش روند دیجیتال ساینیج ها قرار بگیرد تا از “سر و صدای پس زمینه” صرفنظر شود.

گزارش نشانه های آینده دیجیتال ساینیج ها ، چندین روند کلیدی آینده را مشخص می کند، و تمرکز بر روی یکپارچه سازی تلفن همراه، تقسیم بندی و محتوای پویا خواهد بود. ابزار ها و خورجی های سخت افزاری دیجیتال ساینیج گسترده شده وپا به عرصه تلفن های هوشمند گذاشته است .

یکپارچه سازی تلفن های همراه

بسیاری معتقدند بزرگترین رقابت برای دیجیتال ساینیج ها  نمایشگر بسیار کوچکتر است: گوشی هوشمند مشتری. با این وجود، این دو سیستم نیازی به رقابت ندارند، آنها همچنین می توانند به عنوان یک خانواده در کنار هم باشند   “ریچ ونتورا” مدیر تجاری سازی شرکت NEC در بیانیه ای اعلام کرد “”ما قصد استفاده از این تلفن را به عنوان راهی برای درک بهتر مصرف کننده، درگیر شدن در سطوح مختلف شخصی، اندازه گیری تاثیر و برداشت ها، ارائه مطالب و درگیر شدن با محتویات خود خواهیم داشت” ونتورا  همچنین اعلام کرد نمونه ای از این راه حل در حال حاضر در فرودگاه ها وجود دارد. فرودگاه ها در حال حاضر از تعداد زیادی از صفحه های منوی دیجیتال، نمایش اطلاعات پرواز و کیوسک استفاده می کنند. مشتریان نیز از تلفن های خود برای پرداخت و استفاده از برنامه های گوناگون خدماتی در سطح فرودگاه استفاده می کنند تا راه خود را در اطراف ترمینال پیدا کرده و نیاز های گوناگون خود در این خصوص را برآورده کنند. فرودگاه ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا مشتریان را به نقاط خاصی هدایت کنند تا بتوانند اطلاعات بیشتری به گروه های مختلف ارباب رجوع ارائه دهند.

محتوای پویا

شرکت های در حال غرق شدن در تلاش هستند تا راه های جدیدی برای ارائه محتوای بهتر مانند نرم افزار تشخیص چهره و الگوهای ترافیکی پیدا کنند. ارائه محتوای مورد پسند مشتریان دغدغه ای بسیار حساس در بین شرکت های تبلیغاتی نیز بوده که در محصولات دیجیتال ساینیج با توجه به فراگیر بودن استفاده از تلفن های همراه هشمند و نیاز به اینکه بتوانند محتوای پویا را از طریق تلفن همراه خود رصد کنند نیز وجود دارد .هرچقدر این محتوا جذاب تر و کاربردی تر باشد فضای رقابتی را برای شرکت هایی که بخواهند از این ابزار تبلیغات خود را به مشتریان خود ارائه کنند پر رنگ تر میکند. فضای مجازی همچنین به این روند کمک بسزایی میکند اینکه بتوان اخبار گوناگون را از طریق فضای مجازی با کمک ابزار دیجیتال ساینیج به صورت سراسری در قالب فرمت های مختلف در صفحه نمایش موبایل های هوشمند به تصویر کشید.

مسیر رو به رشد دیجیتال ساینیج ها با تلفن های هوشمند در سال 2018
مسیر رو به رشد دیجیتال ساینیج ها با تلفن های هوشمند در سال 2018

دیجیتال ساینیج برنا رسانه نیز با هدف و آینده نگری در تکنولوژی های برتر سعی کرده خود را همسو کند به این ترتیب که در سمت سرور ممکن است اپراتور سیستم بخواهد مدیریت نمایشگر ها را از محلی خارج از سازمان یا شرکت و از طریق تبلت یا موبایل هوشمند در کمترین زمان محتوای مورد نظر را تغییر دهد و با توجه به سیستم وب بیس و محیط کاربر پسنده نرم افزار سمت سرور به راحتی اتفاق میافتد.دیجیتال ساینیج برنا رسانه این نیاز را که در کوتاه ترین زمان در محتواهایی از جمله : خوش آمد گویی به مدیر عامل یا مهمان های ویژه، افتتاحیه یک طرح در خارج از سازمان یا شرکت ، ارسال پیام های هشدار و در لحظه مانند زنگ خطر، از سمت سروردیجیتال ساینیج برنا رسانه بسیار حیاتی میداند از این رو تلفن های همراه با توجه به اینکه همیشه همراه اپراتور بوده میتوانند از طریق این قابلیت دیجیتال ساینیج برنا رسانه در اسرع وقت تغییرات محتوایی را انجام دهند .

برنا گستران دانش