اختصاص محتوای مناسب به نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

همانگونه که در مطلب قبلی اشاره شد خوب یا بد بودن دیجیتال ساینیج کاملاً بستگی به محتوای آن دارد. قبلاً چند نمونه از محتواهای مناسب که میتوانند برای استفاده در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج مفید و جذاب باشند را به شما معرفی کردیم. اکنون در ادامه چند مورد دیگر برای محتوای قابل استفاده در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را با شما به اشتراک میگذاریم.

  • نمایش اطلاعات کلی

بیشتر محتواهای مربوط به بازاریابی به مرور زمان کهنه می شود. اما می دانید چه اطلاعاتی کهنه نمیشود؟ اطلاعات آب و هوا ، سهام و ارز که به صورت زنده در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج نمایش داده شوند از جمله مواردی هستند که افراد همیشه بدنبال دانستن آنها هستند. البته درست است که این برنامه ها بسیار ساده هستند اما تقریباً برای همه مخاطبین کارامد هستند و محتوای مناسب برای استفاده در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج می باشند.

  • تابلو های منوی دیجیتالی

این یکی از مهمترین محتوایی است که اگر در نمایشگرهای نصب شده در رستوران ها استفاده شود میتواند علاوه بر نمایش اطلاعات منو رستوران اطلاعات یک رویداد یا حتی به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی سرگرم کننده به کار گرفته شود ، مثلاً می توانید موارد منو را برای توضیح دهید و یا توصیف های جالب درباره اعضای تیم خود به نمایش بگذارید.

  • نظرات مشتریان

نظرات مشتریان شما بیشتر از هر تبلیغ دیگری روی مشتریان دیگر تأثیر میگذارد. اگر مشتریان شما نظرات خود را در مورد کیفیت و خدمات رستوران شما به شما ارائه می دهند ، آنها را روی صفحه نمایش خود قرار دهید و با سایر مشتریان خود به اشتراک بگذارید. این نشان دهنده توجه شما به نظر آنان می باشد ، و نوعی ارج نهادن به نظرات آنهاست.

  • داشبورد فروش

معمولاً شرکتهایی که با جمع آوری داده و تحلیل آنها کار می کنند موفق تر هستند ، اما داده های مهم شما در کجا حفظ میشوند ؟ در یک CRM فروش یا اینترانت داخلی شرکت؟ آیا افرادی که باید از آنها آگاه شوند به راحتی میتوانند به این داده ها دسترسی داشته باشند ؟دیجیتال ساینیج به شما امکان می دهد تا داده های فروش خود را بصورت زنده بر روی نمایشگر ها قرار دهید و از این طریق اطلاعات را به راحتی و مستقیماً در معرض دید پرسنل فروش خود و حتی مشتریان قرار دهید.

  • پوستر فروش

دیجیتال ساینیج یک برد عالی برای نمایش دادن همه اطلاعیه های فروش شما از کوچک گرفته تا بزرگ است. پیام های فروش ، اطلاعات مربوط به مواردی همچون زمان واقعی حراج ، زمان ارائه محصولات و کالاهای جدید را به اشتراک بگذارید ، پیشنهادات را ارتقا دهید و مشتریان را ترغیب به خرید در زمان مناسب کنید.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English