دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج ها با محتوای اجتماعی زنده در راه هستند

شما در طول روز حداقل یک نشانه های دیجیتال را حتما خواهید دید. امروزه علامت های دیجیتال به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شدند. در مترو، در مغازه ها، و حتی در مطب دکتر شما، صفحه نمایش دیجیتال همه جا هستند.

آنچه برای شما از یک وحی هم بارز تر است قدرت ترکیبی از علامت های دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی نام تجاری و موثر در رفتار مشتری است. قبل از اینکه راجع به رسانه های اجتماعی صحبت کنیم جا دارد در اینجا مجددا چند برجستگی ویژه در علائم دیجیتال را عنوان کنیم :

63 درصد از ما علامت های دیجیتال را هر روزه میبینیم، و نشانه های دیجیتال ضبط نمایش ،40 درصد بیشتر از نشانه های استاتیک می باشد.

آمارها نشان داده که درآمد تبلیغات چاپی 23.8 درصد کاهش داشته و درآمد حاصل از تبلیغات دیجیتال 11 درصد افزایش داشته است. بنابراین، مصرف کننده علائم دیجیتال را ترجیح میدهد چون هم تاثیرگذارتر است و هم چشم نوازتر و همچنین دارای دو مزایای بزرگ است ازجمله اگاهی از برند و فروش. تحقیقات شواهد فراهم می کند که عبارت اند از:

علایم دیجیتال سبب 48 درصد افزایش در آگاهی نام تجاری در میان مصرف کنندگان شده است و همچنین 33درصد افزایش فروش. مزایای علایم دیجیتال در اینجا به پایان نمیرسد و مزایای دیگری هم وجود دارد مثل: به طور متوسط ​​مبلغ خرید مصرف کنندگان را تا 29.5 درصد و تکرار مشتریان را تا 32.8 درصد افزایش داده است. حفظ یک سوم از مشتری های خود در یک گام برای حمایت از نام تجاری خود موفقیتی عظیم در این راستا بود و 29 درصد از مصرف کنندگان، اعلام کردند که دیدن یک ویدئو تبلیغاتی دیجیتالی در فروشگاه آنها را برای خرید ترقیب کرده است.

توسل به احساسات ما، رفتار مصرف کننده در قلب علامت های دیجیتال به سرعت باعث تشویق در حمایت برند تجاری است. در حالی که محتوای مرسوم به این هدف به یک اندازه است، و رسانه ای که بیش از همه با استفاده از رفتار مصرف کننده و احساسات به اهداف خود دست پیدا میکند رسانه های اجتماعی است. غالب بسیاری از جنبه های زندگی مدرن، و دنیای کسب و کار ما در رسانه های اجتماعی نهفته اند. 88 درصد از بازاریابان B2B و 76 درصد از بازاریابان B2C برای ساختن نام تجاری خود به صورت آنلاین و تولید عملکرد دیجیتال قوی تر از بازاریابی فعال محتوا استفاده می کنند. با این حال واقعیت این است که اکثریت خرید خود را آفلاین، چهره به چهره و با حضور فیزیکی هر دو طرف انجام میدهند. با استفاده از خرده فروشی به عنوان مثال، 92 درصد از فروش در ایالات متحده آنلاین بودند. این نشان می دهد که چگونه رسانه های مهم اجتماعی و محتوای بازاریابی هر دو آنلاین و اینترنتی، و چگونه قدرتمند ترکیب رسانه های اجتماعی با خرید و فروش آنلاین می توانید به طور بالقوه باشد. متعلق به محتوای دست آورده: نام تجاری متعلق به محتوا دست آورده مانند محتوای ایجاد شده توسط کاربر هستند، در ترکیب، مسئول 28 درصد افزایش در تعامل با نام تجاری. نه تنها این، بلکه بیشتر به طور خاص  است برای UGC: 84 درصد از کسانی که رسانه های اجتماعی اعتماد دارند احتمال بیشتری برای اعتماد محتوای ایجاد شده توسط همسالان خود از یک نام تجاری را دارند و68 درصد بررسی اعتماد مصرف کننده در مقابل 64 درصد که بررسی حرفه ای اعتماد می باشد. مهمتر از همه، UGC  7 درصد تبدیل فروش را افزایش می دهد featured.  13درصد فروش را افزایش می دهد.که دلیل اصلی آن تعداد “دوست داشتن” در پست ها و یا بررسی توسط نمایشگاه است، که هر دو به طور جدایی ناپذیری با UGC متصل می شود. با این همه جای تعجب نیست که صفحه نمایش دیجیتال حاوی یک موزاییک یکپارچه از پست رسانه های اجتماعی در حوادث، فروشگاه های خرده فروشی ها، رستوران ها، هتل ها، خیابان ها باشد. ما می دانیم که علامت های دیجیتال باعث افزایش فروش و اعتماد مصرف کنندگان می باشد، بنابراین ترکیب این دو فرمول برنده است. ترکیب علامت های دیجیتال و UGC سراسر رسانه های اجتماعی باعث فروش قابل توجهی می شود. چگونه ما استفاده بیشتری از محتوای اجتماعی و UGC کنیم؟ ما در عصر بازاریابی مدرن هستیم، عصری که در آن مرز بین تمام رشته های مختلف بازاریابی است بازاریابی رسانه های اجتماعی قدرتمند است، به خصوص اگر یکپارچه و همراه با علامت های دیجیتال باشند. در حال قدرت انتقال پیام خود را به مخاطبان خاص با هدف قرار دادن در گروه های تعریف شده همان چیزی است که تفاوت ایجاد کند. که تا چه حد شرکت وفق دهند و یادگیری را به تنظیم پیام خود را از طریق رسانه های اجتماعی – بسته به عواملی مانند محل، فرهنگ، جمعیت شناسی و منطقه زمانی – چالش نهایی است.

شرکت برنا گستران دانش