استفاده از دیجیتال ساینیج در اطلاع رسانی های امروز

در دنیای امروز امور زندگی مردم در ارتباط بیشتری با هم دیگر قرار گرفته است و ابزار ارتباطی متناسب با این نیازها تکنولوژی‌هایی می باشند که با استفاده از امکانات ارتباطی سهولت بیشتری را برای برقراری ارتباط انسان‌ها مهیا کرده اند. با پیشرفت تکنولوژی شیوه ارتباطی انسان‌ها متحول شده است و سازمان‌ها و فروشگاه ها نیز از این قاعده بیرون نیستند. تغییرات ارتباطات از ارتباطات شفاهی به ارتباطات کتبی و از ارتباطات کتبی به ارتباطات الکترونیکی در حرکت و تکامل بوده است و استفاده از نشانه ها همیشه در برقراری ارتباط نقش زیادی داشته است. شبکه های اطلاع رسان بر افکار عمومی تأثیرات غیر قابل انکاری می‌گذارد و ضرورت بروز بودن اطلاعات هر روز بیشتر احساس می‌شود. پیرامون تمامی ما آکنده است از نشانه ها و پیام هایی که هر یک ما را به سمت رفتاری یا تفکری خاص هدایت میکنند. این نشانه ها از تبلیغات کالاها تا علایم راهنما و ارائه دهنده سبک کتناسب با زندگی شهری جدید در ابتدای امر باید بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب نمایند و این امر امروزه با وجود انواع ابزارهای ارتباطی مانند تلفن های هوشمند و نمایشگرهای با کیفیت شهری به کلی متحول شده است. نشانه ها و تابلوهای ثابت مانند پوسترها و بیلبوردهای شهری دیگر جذابیتی برای مردم ندارند و استفاده از روش های دیگر ضروری می نماید. استفاده از دیجیتال ساینیج برای این منظور یکی از روش هایی است که با داشتن ویژگی هایی مانند نمایش انواع محتوای دیجیتال و چند رسانه ای و قابلیت آسان و سریع بروز رسانی آنها می توانند ابزار مناسبی در این زمینه باشند.

چگونه یک سیستم دیجیتال ساینیج در دنیای امروز میتواند به اطلاع رسانی بهتر کمک کند

سیستم دیجیتال ساینیج بهبود روند عملیات را با حذف برخی از مراحل بی فایده که بیشتر به عنوان ترمز عمل می کند تسهیل می کند. الگوریتم های پیشرفته تغییرات را برای عملکرد بهتر درک میکنند. تجزیه و تحلیل جهت ارائه محصولات، خدمات و راه حل های شما تسریع خواهد شد و مشتریان شما با دریافت خدمات بهبود یافته رضایت بیشتری را احساس خواهند کرد. برای مثال، هنگامی شما قصد خرید کفش را داشته باشید باتوجه به رفتار شما میتواند یک تبلیغ فروش کفش به شما نمایش داده شود و شما را برای خرید کفش و یا مدل خاصی از آن تشویش نماید. توابع کلیدی در این تجزیه و تحلیل، شناسایی و شخصی سازی خواهدشد. شخصی سازی به معنی اطلاعات شخصی است که شما برای باز کردن منابع یا دستگاه های خصوصی خود ارائه می دهید. این اطلاعات شامل سن، ابعاد، ترجیحات، طعم و مزه، شیوه زندگی، موقعیت شغلی و بسیاری از عوامل دیگر است که شخصیت شما را در کل نشان می دهد.فرایند تشخیص پیچیده تر است، زیرا شامل سنسورهای متعدد، دوربین ها، دستگاه ها و برنامه های کاربردی می شود. نتایج تشخیص ، بیشتر به اطلاعات شخصی بستگی دارد، بنابراین دقت در ارتباط با شخصی سازی است. هنگامی که وارد برخی از فروشگاه ها و یا سایر تاسیسات می شوید، به اسم شما احترام گذاشته می شود و بلافاصله محصولات مورد نیاز شما عرضه می شود. یک دزد کاملا شگفت زده خواهد شد، زمانی که یک نمایشگر فریاد می زند: “برو”. استفاده از علامت های دیجیتال در دفتر،  باعث افزایش کارایی می شود. نمایشگرها به عنوان دستیار شخصی عمل می کند، که با توجه به شرایط ، راهنمایی و مشاوره ارائه می دهند.

استفاده از ابزارهای بروز اطلاع رسانی مانند دیجیتال ساینیج به شما کمک میکند که همیشه در ذهن افراد حضور داشته باشید و هنگامی که فرد میخواهد تصمیمی بگیرد این تصمیم را تحت تأثیر قرار دهید. امروزه دیگر مسأله این نیست که از روش های اطلاع رسانی مانند دیجیتال ساینیج استفاده کنیم یا خیر، بلکه موضوع این است که چطور از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج استفاده کنیم که جذاب تر و مؤثرتر باشند.

برنا گستران دانش