دیجیتال ساینیج برنا در شرکت زیرساخت

بهره برداری از سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه در شرکت ارتباطات زیرساخت

هر چند «شرکت ارتباطات زیرساخت» کنونی پیرو سیاستها و برنامه های کلان نظام جمهوری اسلامی در راستای ابلاغ سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، به عنوان شرکتی مستقل از شرکت مخابرات ایران به فعالیت خود ادامه می دهد اما این استقلال؛ روندهای تاریخی را طی نموده که به طور اختصار به آن اشاره می شود: شرکت طرح و توسعه تلفن ایران به عنوان هسته اولیه تشکیل شرکت ارتباطات زیرساخت کنونی بر اساس مصوبه 2134 مورخ 68/4/4 با طی مراحل قانونی اساسنامه و تشکیل هیئت مدیره خود را پیگیری کرد. پس از حدود ده سال فعالیت در عرصه مخابرات و ارتباطات به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1378/10/15 نام شرکت از طرح و توسعه تلفن ایران به طرح و توسعه شبکه های مخابراتی تغییر یافت. شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی(شبکه ارتباطات زیرساخت) کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404، شرکتی خواهد بود: «پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، اول در منطقه (هاب منطقه )، تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان» ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز عبارتست از: 1)دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه(قطب ارتباطی) 2)پیشران توسعه(کمی و کیفی ) بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه 3)پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور 4)مشتری مداری و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی 5)مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی.

دیجیتال ساینیج برنا در شرکت زیرساخت
دیجیتال ساینیج برنا در شرکت زیرساخت

روابط عمومی الکترونیک شرکت ارتباطات زیرساخت با استفاده از دیجیتال ساینیج برنا رسانه

فعالیت های روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در این دوره بسیار پر رنگ تر شده و به نحوی بیشتر به دنبال روابط عمومی به صورت الکترونیک بوده و پس از بررسی های فراوان بین نرم افزار های دیجیتال ساینیج، که چندین نمونه خارجی به صورت آزمایشی در مجموعه نصب شده ولی سازمان رضایت کافی از کاربری سیستم ها نداشتند و بعد از انتخاب دیجیتال ساینیج برنا رسانه استفاده های زیادی در این حوزه جهت اطلاع رسانی اتوماتیک داشتند. روابط عمومی شرکت زیر ساخت با توجه به ماهیت سازمان که زیر مجموعه وزارت فناوری اطلاعات میباشد محدودیت های بسیاری در انتخاب نرم افزار های مختلف در سازمان دارند که دیجیتال ساینیج سازمان نیز از این امر مستثنی نبوده به نحوی که تست های امنیتی بسیار زیادی روی دیجیتال ساینیج برنا رسانه داشتند و با توجه به اینکه دیجیتال ساینیج برنا رسانه در شمار نرم افزار های دانش بنیان بوده، شرکت ارتباطات زیر ساخت را در انتخاب نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه یاری نمود. مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه زیر ساخت طی جلسات متفاوتی با گروه روابط عمومی درخواست پخش فرمت های مختلف در طی طراحی های متفاوت در طول روز را برای نرم افزار دیجیتال ساینیج داشته به نحوی که در یک ساعت اول روز محتوا در 4 ناحیه پخش شده در حالی که در ساعات دیگر این ناحیه ها در دیجیتال ساینیج برنا رسانه به 8 ناحیه نیز میرسد و با توجه به اینکه دو نمایشگر 84 اینچی بزرگ در لابی داخلی موجود می باشد روابط عمومی محتوای متفاوت و متنوعی را در دیجیتال ساینج برنا رسانه به نمایش می گذارد. همچنین مجموعه زیر ساخت با توجه به پراکندگی جغرافیایی در استان تهران و در سایر استان ها در فازهای بعدی تصمیم دارد دیجیتال ساینیج برنا رسانه را برای دیگر ساختمان های سازمان نیز اجرایی کند به نحوی که مدیریت یک ناحیه از نمایشگر ها در استان ها در اختیار مدیران روابط عمومی استانی باشد و آنها بتوانند اطلاعات داخلی خود را در ناحیه مربوطه در نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه به نمایش بگذارند. دیجیتال ساینیج برنا رسانه با هدف بومی سازی در حوزه روابط عمومی های الکترونیک سازمانی تولید شده و تمام دغدغه خود را در ارائه محتوای اتوماتیک که نیاز اصلی روابط عمومی های سازمانی می باشد قرار داده است، دیجیتال ساینیج برنا رسانه سعی دارد در تمامی مراحل ارسال محتوا در دیجیتال ساینیج از کمترین نیروی انسانی مستقر در مجموعه های روابط عمومی استفاده نماید.

برنا گستران دانش