ساینیج در مطب ها

ساینیج  در مطب پزشکان و مراکز بهداشتی، درمانی

ساینیج در مطب ها

 

هنوز در مطب پزشکان مجله ها و روزنامه ها روی میز و یا داخل قفسه ها به شدت به چشم می آیند ، مکتوباتی که برای سرگرم کردن مراجعین دیر زمانی است استفاده می شود ، اما دیجیتال ساینیج نشان داد که به اندازه ای جذابیت دارد تا جمعیت در انتظار را به سمت خود بکشاند و رضایت آنها را جلب کند .
از دیجیتال ساینیج در مطب ها می توان به عنوان ابزاری ممتاز برای اطلاع رسانی و سرگرم کردن بیماران استفاده نمود.

شرکت AccentHealth یکی از نمونه شرکت هایی است که برای ساینیج های داخل مطب ها تولید محتوا می نماید که در سال 1995 در شهر نیو یورک تاسیس شده است.
این شرکت رسانه ای آموزش بیمار در حال حاظر به تعداد 30000 رسانه فعال در سطح کشور پشتیبانی می نماید که سالانه در خدمت 375 میلیون بازدید کننده بیمار قرار می گیرد و به طور میانگین 90000 پزشک از آن استفاده می نمایند .
شرکت AccentHealth ماموریت خو را اینگونه بیان می نماید:
“مراقبت های بهداشتی در جهت الهام بخشیدن زندگی سالم به بیماران ”

این شرکت اخیرا با jennifer Swell در جهت گسترش تیم مراقبت و مدیریت رسانه ها و همچنین تولید یک نرم افزار برای استفاده بهینه از شبکه در حال گسترش سیستم سلامت خود استخدام کرده است.
قرار بر این است که تیم تحقیق و توسعه Swell با همکاری شرکای اراعه دهنده AccentHealth در راستای تولید برنامه های بهداشتی و سلامت محور همکاری نماید.

با تاکید روز افزون بر آموزش بیمار و پشتیبانی تولید محتوا در این راستا ، این مهم بیش از پیش وابسته به تلاش و استفاده از تجارب دو تیم است تا برنامه تولید شده برای آموزش بیمار قدرتمند ، تاثیر گذار و پایدار باشد.
AccentHealth اخیرا پلتفرم تعامل بیمار خود را اراعه کرده که از صفحه متخصصین شرکت در دسترس است .
این پلتفرم قابلیت همکاری با  انواع سازمان های مراقبت بهداشتی، دانشگاه ها و رسانه های خبری را دارد و از این طریق برای ساینیج در مطب های تحت پوشش خود تولید محتوا می نماید.

 

ساینیج برای بیماران
همچنین از طریق همکاری با سی ان ان ، دانشکده پزشکی هاروارد ، انجمن سرطان آمریکا و انجمن قلب آمریکا مورد اعتماد ترین موارد در سبک های زندگی سالم جمع آوری شده و آماده در بستر نمایشگر ها ، موبایل ها و دیگر روش های دیجیتال اطلاع رسانی می گردد.

محتوایی که توسط این شرکت تولید می گردد می تواند از طریق نرم افزاری که در اختیار کاربر قرار می گیرد پیش از نمایش اولویت بندی شود.
این محتوای پزشکی می تواند گامی بزرگ در فرایند آگاه سازی بیماران و تولید پزشک-بیمار داشته باشد .

 

حال سوال اساسی این است : آیا این محتوا واقعا موثر است ؟

در طی مطالعات انجام شده توسط شرکت AccentHealth پزشکان گزارش افزایش 50 درصدی مشارکت بیماران درباره موضوعات روز مطرح شده توسط این نوع محتوا را داشتند و همچنین 63 درصد بیماران در مورد مطالب نمایش داده شده کنجکاو بودند و در مورد مباحث مطرح شده بحث می کردند.
Stone یکی از مدیران ارشد AccentHealth درباره نحوه گذر زمان برای افراد منتظر در مطب اینگونه بیان می کند :
محصولات AccentHealth شامل پیام های آموزشی و مفیدی در زمینه مراقبت های بهداشتی است که قابلیت ویرایش وسفارشی سازی دارد که بدون هیچ هزینه ای در اختیار بیماران قرار می گیرد و اثرات منفی مدت زمان انتظار را برای بیمار کاهش می دهد .

 

- برنا گستران دانش