istock-119822641.jpg__640x360_q85_crop_subsampling-2

بسیاری از رستوران ها از تکنولوژی دیجیتال ساینیج بهره می گیرند، چه به جهت مقررات FDA- سازمان غذا و داروی آمریکا و چه به جهت افزایش مشتری.

صبور باشید

Doug Hogrefe می گوید که چگونه رستوران ها می توانند از راه حل ها و ابزار های خنثی دوری کنند که این منجر به سرمایه گذاری بر روی تکنولوژی است. در واقع رستوران ها باید تعیین کنند که دیجیتال ساینیج یک ابزار مناسب و مورد دلخواه مشتری برای اطلاع رسانی است.

Spencer Rubin موسس و مدیر عامل شرکت Melt Shopدر طی یک کنفرانس می گوید : صبر کلید موفقیت است و عجله برای انجام یک کار، اشتباه بزرگی است.

حتی اگر بزرگترین تکنولوژی را در دنیا داشته باشید، می توانید حق امتیاز آن را به شرکت دیگری واگذار کنید. این روش، یک راهبرد کسب و کار و شیوه نوین بازاریابی برای جذب و نگهداری مشتری است. این مسئله بسیار مهم است که با استفاده از واگذاری حق امتیاز خود، به گسترش تکنولوژی دیجیتال ساینیج کمک کنیم.

Daven Acker  با 60 سال سابقه در زمینه تجارت می گوید: ما می بینیم بسیاری از شرکت هایی که حق امتیاز به آنها واگذار شده است، هنوز از روش های سنتی استفاده می کنند. در صورتی که به آنها توصیه می کنیم به آرامی بر روی دیجیتال ساینیج ها سرمایه گذاری کنند.

Monson می گوید: به جای اینکه دیجیتال ساینیج را بر اساس روش های مدرن و تکنولوژی جدید بفروشم، از برندینگ برای فروش آنها استفاده می کنم. 

کاربرد دیجیتال ساینیج در رستوران ها
کاربرد دیجیتال ساینیج در رستوران ها

مشتری خود را درک کنید

به منظور استقرار دیجیتال ساینیج در رستوران ها، باید ابتدا نیاز و انتظارات مشتریان خود را درک کنید و حضور شرکت های نماینده تاثیر زیادی در سرعت تغییر سلایق مشتریان دارد.

به منظور برآوردن این انتظارات، رستورانها باید تحقیقات زیادی انجام دهند تا واقعا درک درستی از غذاها و نوشیدنی ها و منوی مورد علاقه مشتریان خود داشته باشند.

Nettles اشاره می کند که اگر رستوران شما در شبکه های اجتماعی خاصی مشغول به فعالیت باشد، باید فرهنگ آن پلتفرم را به وضوح درک کند. برای مثال، Reddit از فیس بوک کمتر مورد استقبال قرار گرفته است پس برای بازخورد منفی آماده باشید.

Davis اشاره می کند که 52 درصد از مصرف کنندگان و مشتریان، عکس هایی از نوشیدنی ها را در منو می خواهند و 50 درصد آنها جزئیات خاصی را در منو ، مانند مواد تشکیل دهنده، مارک ها، طعم ها و قیمت ها می خواهند. مشتریان همچنین خواستار نوشیدنی های ویژه در منو هستند. در اینجا دیجیتال ساینیج به عنوان یک تکنولوژی در زمینه هویت مشتری و انتظارات او موثر خواهد بود.

برنا گستران دانش