دیجیتال ساینیج نیرو تی وی آب و فاضلاب استان مرکزی

وزارت نیرو در بخش آب و فاضلاب که دارای اهمیت بسیار زیادی در توسعه پایدار کشور میباشد عهده‌دار تأمین مستمر نیاز به آب نوشیدنی و بهداشتی و در کنار آن جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب ها، استفاده مجدد و یا دفع بهداشتی پساب های مختلف است. استفاده کنندگان از خدمات این بخش وزارت نیرو آحاد جامعه میباشند که آگاه سازی و ترویج فرهنگ درست مصرف در میان آنها بیشترین تأثیر را در بهینه سازی مصرف آب در کشور خواهد داشت. به همین دلیل اهمیت ایجاد راه های ارتباطی مؤثرتر بین سازمان آب و فاضلاب و مشترکین و مراجعین با استفاده از روشهای به روز و راهکارهای متنوع مشخص میگردد. در همین زمینه سامانه اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه یا دیجیتال ساینیج نیرو تی وی که به طور اختصاصی برای استفاده در زیرمجموعه های وزارت نیرو سفارشی سازی شده است یک نرم افزار اطلاع رسانی سازمانی میباشد که سعی شده با استفاده از تمامی ظرفیت های پیام رسانی چند رسانه ای به عنوان جایگزینی برای روش های متداول و سنتی ارتباط با مخاطب در سازمان ها و ادارات باشد. این سامانه تحت عنوان شبکه تلویزیونی تحت وب نیرو تی وی در اختیار دفتر روابط عمومی وزارت نیرو قرار گرفته و در تعداد زیادی از زیرمجموعه های وزارت نیرو در سراسر کشور از جمله شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی این طرح اجرایی شده است. سامانه دیجیتال ساینیج نیرو تی وی در بخش آب و فاضلاب تلاش میکند با اطلاع رسانی سیاست گذاری ها برنامه‌ریزی ها و گسترش مشارکت های مردمی و ایجاد بستر مناسب برای ارائه فرهنگ مصرف به خانواده ها جهت بهبود الگوی مصرف آب فرهنگ سازی کند.

شرکت برنا گستران دانش با درنظر گرفتن نیازهای دفاتر روابط عمومی سازمان ها اقدام به طراحی نرم افزار دیجیتال ساینیج نیرو تی وی نموده و با قرار دادن ماژول های کاربردی مانند قابلیت ویدیو کنفرانس یکطرفه و خبرخوان rss در نرم افزار برنا رسانه این سامانه را به ابزاری مناسب و کاربردی برای امر اطلاع رسانی های درون سازمانی تبدیل کرده است و با بالا بردن سرعت و کیفیت اطلاع رسانی در کنار ایجاد رسانه ای با امکانات بیشتر برطرف کننده تمامی نیازهای روابط عمومی ها در این زمینه خواهد بود. استفاده از سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه  در سازمان های دولتی یکی از مناسب ترین راهکارها جهت بهبود ارتباط با مراجعین و کارمندان و ایجاد حس رضایت بیشتر در دریافت اطلاعات و خدمات ارائه شده می باشد. با استفاده از قابلیت های چند رسانه ای این سامانه ، در کنار جذابیت و تأثیر گذاری بیشتر، امکان انتقال اطلاعات بسیار بیشتری را نیز فراهم می سازد. ارتباط ضعیف با مخاطبان و شهروندان در بهترین حالت باعث سردرگمی و احساس نارضایتی از مراجعه به سازمان ها می گردد اما این مسأله در شرایط اضطراری می توند اهمیت بیشتری داشته باشد. یکی از مزایای سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه انتقال لحظه ای پیام ها و اخبار است .امکانات استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج در روابط عمومی ها میتواند با توجه به نیازهای هر سازمان دارای تنوع زیادی باشد. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج دارای قابلیت اطلاع رسانی را  هم برای  مراجعین یک سازمان و هم برای کارکنان را دارد . در مواقع اضطراری یک نمایشگر دیجیتال ساینیج تبدیل به یک تابلو اعلام خطر و همچنین هدایت افراد برای خارج شدن از موقعیت خطر و مدیریت بحران میگردد. نمایش پیام های سازمانی و انگیزشی روی این نمایشگرها تأثیر خیلی زیادی روی کارکنان برای ترویج فرهنگ یک سازمان میتواند داشته باشد.

برناگستران دانش

  • فارسی
  • English