دیجیتال ساینیج شرکت نفت

شرکت ملی نفت ایران از سال ۱۳۳۰ تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت بوده است. این شرکت بر اساس قانون با تفویض اختیار به بخش های گوناگون و نظارت بر عملکرد آنها و همچنین تأسیس بنگاه های اقتصادی در صنعت نفت به فعالیت میپردازد. شرکت ملی نفت ایران مجموعه ایست سازمان یافته از واحدهای مدیریتی، واحد های ستادی مانند روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات، واحد های سازمانی مثل پژوهشگاه صنعت نفت، سازمان بهداشت و درمان، شرکت ملی صادرات گاز ایران، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور، صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان، و شرکت های تولیدی از قبیل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، و شرکت های خدمات فنی. به دلیل همین وسعت دامنه مسئولیت های شرکت نفت ایران ، روابط عمومی این سازمان با توجه به لزوم به کار گیری فناوری های نوین و پیشرفته در امر اطلاع رسانی سازمانی روی به استفاده از سامانه دیجیتال ساینیج آورده است. زیرا با توجه به سرور و کلاینتی بودن این سامانه می توان توسط یک سرور که نرم افزار تحت وب مدیریت محتوا بر روی آن نصب شده باشد براحتی و بدون نیاز به تخصص ویژه به کنترل و مدیریت نمایشگرها در هر نقطه ای که دسترسی شبکه به سرور داشته باشند پرداخت.

واحد ای تی روابط عمومی شرکت نفت ایران با راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه در نقاطی از ساختمان مرکزی در فاز اول اکنون در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای توسعه این شبکه تلویزیونی تحت وب در تمامی مراکزی که نیاز به اطلاع رسانی یکپارچه و متمرکز در آنها وجود دارد می باشد. نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه امکان مدیریت گسترده کاربران و نمایشگرها به تعداد نامحدود را دارد و همین باعث میگردد مدیریت اطلاع رسانی یکپارچه و مدیریت محتوای نمایشگرهای دیجیتال به راحتی و در حالت های مختلف صورت پذیرد. تقسیم صفحه نمایش دیجیتال به چندین ناحیه که تنها محدودیت در آن اندازه نمایشگر میباشد و اختصاص انواع محتوا مانند شبکه های تلویزیون، جراید ، استریم ویدیو ، اخبار و اطلاعیه ها به صورت زیرنویس متنی یا تصویر و … باعث میشود جذابیت بصری و تأثیرگذاری محتوای نمایش داده شده بسیار بیشتر از انواع دیگر اطلاع رسانی غیردیجیتالی باشد. ضمن اینکه مدیریت امنیت محتوای هر ناحیه در نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه این امکان را فراهم میکند که محدودیت دسترسی کاربران به ناحیه ها در حد اجازه دسترسی تنها به یک ناحیه از تمام چیدمان ها تا دسترسی به تمام قسمت های نرم افزار قابل مدیریت باشد.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه در شرکت ملی نفت ایران با سخت گیری های فراوان انتخاب شد . بدین ترتیب که نرم افزار های زیادی توسط کارشناسان فنی سازمان مورد بررسی قرار گرفت . برنا رسانه به نوان یک نرم افزار با نام روابط عمومی الکترونیک در نمایشگرهای سازمان شروع به کار کرد .در فاز ابتدایی به روی دو نمایشگر در ورودی سازمان راه اندازی گردید . و با توجه به جذب مخاطب بالا درخواست افزایش تعداد نقاط دیجیتال ساینیج در سازمان اجرایی شد .

شرکت ملی نفت ایران در انتخاب دیجیتال ساینیج فاکتورهای مشخصی را مطرح کرد که در اینجا میتوان به برخی از آنها اشاره کرد :

  1. امکان پخش فرمت های مختلف در یک ناحیه دیجیتال ساینیج
  2. امکان مدیریت محتوای هز کدام از ناحیه به دست یک شخص خاص
  3. زمان بندی تکرار شونده به منظور اطلاع رسانی کنفرانس های برگزار شده
  4. قابلیت نمایش شبکه های تلویزیونی به صورت آفلاین در نمایشگر های دیجیتال ساینیج
  5. مدیریت گروهی از نمایشگر ها و اطلاع رسانی گروه بندی ها به صورت جداگانه
  6. گردش بین دو چیدمان در نمایشگر ها
  7. محیط کاربر پسند با توجه به مدیریت کارشناسان روابط عمومی سازمان ها با توجه به اینکه اطلاعات فنی زیادی در این مورد نداشتند

به منظور یکپارچه سازی اطلاعات در نمایشگر های ساختمان های پراکنده دیجیتال ساینیج برنا رسانه کمک میکند تا از یک مرکز به صورت همزمان برای تمایم نمایشگر محتوای یکسان یا متفاوت ارسال شود .

برنا رسانه به عنوان یک نرم افزار دانش بنیان در 8 سال فعالیت خود سعی بر رضایت مشتری داشته است . مدیریت محتوای الکترونیک و تابلو اعلانات دیجیتال تحولی عظیم در روابط عمومی سازمان ها ایجاد کرده است .

 

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English