دیجیتال ساینیج در emeba vet

دیجیتال ساینیج در شرکت emebaVet

emeba, ، شرکتی است چند شعبه ای که کلینیک های دامپزشکی بزرگ یا متوسطی در سطح آمریکا داراست.

نام «emeba»مخفف واژه های electronic(الکترونیکی) Multimedia(چند رسانه ای) و education (آموزش) و business application (کاربرد تجارت) است. Vet نخستین فروشگاهی بود که کنترل شرکت را در دست گرفت. بنابراین نام خود را در کنار نام emeba قرار دارد(emeba vet)  تبلیغات دیجیتالی در کلینیک emeba در حقیقت یک رسانه جدید است. که می تواند مخاطبان را از نظر جغرافیایی آماری و روان شناسی مورد خطاب قرار دهد و علاوه بر اینها مهم ترین وظیفه آن اطلاع رسانی به مشتریان داخلی است.

اخیراً emebavet به صورت مرکزی اداره می شود و همه سفارشات به صورت هم زمان انجام می شود مانند کاربردهای دیجیتال ساینیج در خدمات بهداشتی و یا اجاره بخشی از یک هواپیما. بیش از 100 نمایشگر دیجیتال ساینیج توسط emebavet مورد استفاده قرار گرفته است. هدف آنها این است که استفاده از آنرا در مناطق دیگر گسترش دهند، جاهایی که فکر می کنند هشتاد درصد صنعت دامپزشکی در آنجا متمرکز شده.

هدف این خدمات در ساسر کشور این است که اطلاعات مربوط به سلامت حیوانات را برای صاحبان آنها در مراکز دامپزشکی فراهم آورند.  Emebavet متوجه این نکته شده است که اتاقهای انتظار، اتاق های امتحان و قسمت کاکنان مکان هایی ایده آلی برای نصب چنین دیجیتال ساینیج هایی می باشد.

این مضامین در مقوله های سلامت، بیماری ، ضعف و سستی، تغذیه، رفتار و سایر خدمات بیمارستانی است و داده های آن شامل: تشخیص بیماری و نتیجه آزمایش است. محتویات وب سایت نیز شامل: خدمات کارت اعتباری ، بیمه حیوانات اهلی و سایر اطلاعات ضروری است. اطلاعات ویژه که در اتاقهای انتظار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد شامل:

  • آخرین محصولات و خدمات جدید
  • نکات مربوط به عادتهای غذایی حیوانات اهلی
  • مراقب های پیشگیری
  • آخرین تکنولوژی (اسکن ، پزشک)
  • مراقب های ویژه
  • مضامین مربوط به دامپزشکان، بیمارستان ها و کارمندان مرتبط با آنها
  • داستان های جالب و تصاویر بیماران
  • اخبار مهم و مرتبط با حیوانات

عکس 1.1 نمایشگر emebavet در یک مطلب دامپزشکی
عکس 1.1 نمایشگر emebavet در یک مطلب دامپزشکی

بزرگترین انگیزه شرکت emeba برای گسترش emebavet توسعه و تبلیغ خدمات خودش بود

1) توسط مشتریان 2) توسط تعداد زیادی از مخاطبان مشتاق ( در این مقوله این مشتریان در ارتباط مستقیم با اتاق انتظارند و مجبورند تا رسیدن وقت ملاقات با دامپزشک منتظر بمانند) تصمیم گسترش دیجیتال ساینیج در emebavet با تحقیقات گسترده ای گرفته شد. محققان از تعداد زیادی از نمایشگاههای تجاری دیدن کردند و آنرا به طور تجربی مشاهده کردند و خلاصه هرکاری را که برای اشراف به این صنعت بود انجام دادند.

در ابتدا، بزرگترین چالش emebavet، مفاهیمی بود که می خواست هم به مشتریان و هم به شرکت های تبلیغاتی ارائه دهد. برای ارائه بهینه آن، کارشناسان شرکت emebavet زمان زیادی را صرف بودن با مشتریان و در نمایشگاههای تجاری کردند.

سپس متوجه شدند که بزرگترین چالش وقتی نمایان می شود که سیستم دیجیتال ساینیج emebavet دارد سرعت پیشرفت را مدیریت می کند. در واقع تنها چیزی که می تواند باعث شود emeba استفاده از دیجیتال ساینیج را متوقف کند این است که بخواهد روی صنعت دیگری تمرکز کند.

گسترش نمایشگرها چه به صورت LCD و چه به صورت پلاسما وقتی به چشم می آید که محتویات آن «پویا، زنده و اطلاع رسان» باشد. شبکه دیجیتال ساینیج emebavet توسط مخاطبانی محلی که با حیوانات در ارتباط اند مورد استفاده قرار می گیرد. Emebavet  از جایگاهی اختصاصی استفاده می کند تا محتویات منطقه ای و جهانی خود را گسترش دهد. او همچنین از تعداد زیادی از مشتریان برای مدیریت سیستم خود استفاده می کند.

سازماندهی و مدیریت محتویات، دیجیتال ساینیج در هر منطقه توسط emebavet انجام می شود. مکان های کلیدی برای گسترش خدمات emebavet شامل: کلینیک های دامپزشکی، دانشگاهها و سایت های مرتبط با صنعت می باشد. محتویات نمایشگر همچنین می تواند در مکانها و زمان هایی خاص ارائه گردد. کنترل سیستم از راه دور توسط اینترنت انجام می شود. این سیستم همچنین شامل استفاده از دیجیتال ساینیج توسط شخص سوم و به منظور استفاده از تبلیغات است.

لیست دلایل پاسخ به سوال «چرا emebavet؟» شامل موارد زیر برای مشتریان آینده دامپزشکی است.

1)گزارشات دقیق

2) برنامه های پویا و بدون تکرار (هر ساعت در برگیرندۀ اطلاعات خاص همراه با تبلیغات خاصی است، چون              می خواهد همیشه اطلاعاتش جدید و نو باشد.).

3) اطلاعات به روز شده.

4) اطلاع رسانی فوری.

از نظر مالی، از ابتدای سال 2003، شرکت emebavet تقریباً   550000  دلار برای گسترش دیجیتال ساینیج سرمایه گذاری کرده است. با گسترش نخستین دیجیتال ساینیج emebavet این سرمایه دوباره آن هم به صورت 2 برابر نزد سرمایه گذاران بازگشت. در ابتدا آنها کار خود را با 3 تا 4 نمایشگر آغاز کردند و آن وقت توانستند مشتریان 1 میلیون دلاری جذب کند. انتظار می رود اخیراً بازگشت سرمایه در پروژه دیجیتال ساینیج حدوداً 65% باشد.

در ابتدا، emebavet عاقلانه و با تدبیر عمل کرد و قبل از گسترش به بازگشت سرمایه فکر کرد. این برنامه بر اساس اطلاعات شرکت اصلی تبلیغ کننده بود. آنها از میزان تبلیغات در شبکه با خبر بودند. برای تخمین بازگشت سرمایه، embavet از برآوردی استفاده کرد که شامل: پرداخت هزینه بابت هر تبلیغ، هر مکان، هر محصول و هر سرویسی که فروخته می شود، می باشد.

در پایان لازم بذکر است صاحبان emebavet چندان اشتیاقی به تمرکز روی تشکیلات بازرگانی، و یا کسب استاندارد تکنیکی برای ارتقاء، پیش برد، تحقیق و شبکه سازی نداشتند.

در این رابطه در حقیقت دیجیتال ساینیج emebavet هنوز تحت تاثیر قوانین قضایی و مدرن قرار گرفته است.

شرکت برنا گستران دانش