تبلیغات در دیجیتال ساینیج به شکل هوشمند

واژه خلاقیت پویا که در تبلیغات تصویری به کار می رود در واقع به معنی “محتوای شخصی سازی شده” می باشد و در مواردی استفاده میشود که محتوای یک تبلیغ متناسب با ذهنیت و شرایط مخاطب در لحظه روبرو شدن با آن باشد. امروزه به لطف وجود منابع بی شمار داده ها و همچنین پیشرفت در سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری پردازش داده ها، فروشندگان برای رساندن پیام درست به مخاطب در زمان صحیح و از طریق بهترین رسانه به ابزار بهتری مجهز گشته اند. تبلیغات در دیجیتال ساینیج روشی است که با استفاده از امکانات تعاملی می تواند به بهترین نحو در این راه به کار گرفته شود.

در مورد تبلیغات شهری نیز وضع به همین ترتیب است. مانند تبلیغات تصویری غیر دیجیتال، برای تبلیغات در دیجیتال ساینیج میتوان از اطلاعاتی که در مورد زمان روز، روزهای هفته و محل نصب در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج قرار داده شده برای ایجاد، تنظیم و پخش تبلیغات متناسب با محیط، مخاطبان و سایر عوامل مؤثر استفاده کرد. اگر قابلیت هایی مانند یادگیری ماشینی الگوریتم ها، هوش مصنوعی و علوم داده ها را نیز به سیستم تبلیغات در دیجیتال ساینیج اضافه کنیم، تصور اینکه به این ترتیب چه امکانات وسیعی در اختیار خواهیم داشت دشوار نخواهد بود.

مصرف کنندگان آگاه از تکنولوژی با این سطح از هوش مصنوعی و تعامل در ارتباطات دیجیتال آشنایی دارند. چنین افرادی حتماً بارها با تبلیغات شخصی سازی شده و مرتبط آنلاین روبرو شده اند و حالا انتظار دارند برای تبلیغات در دیجیتال ساینیج های شهری نیز این نوع هوشمندی در رساندن پیام های مرتبط به مخاطبان به کار گرفته شود. به عنوان یک رسانه در میان انبوه رسانه ها، تبلیغات در دیجیتال ساینیج میتواند توسط پیام های مرتبط با موقعیت های گوناگون که دارای تأثیر گذاری بیشتری نیز هستند صورت پذیرد، درحالی که از انواع تبلیغات آنلاین نیز کمتر مزاحم به نظر برسند.

به جای اینکه تعداد زیادی پوستر برای استفاده در تبلیغات شهری چاپ کنیم با تبلیغات در دیجیتال ساینیج تنها نیاز داریم یک طراحی اصلی انجام دهیم که میتواند هزاران محتوا را نمایش دهد و با کمک گرفتن از داده هایی که جمع آوری میکند بهترین زمان برای پخش هر محتوا را انتخاب کند. با تبلیغات در دیجیتال ساینیج مردم مناطق مختلف یک شهر، یا شهرها و کشورهای متفاوت براساس موقعیت خود پیام هایی را مشاهده می کنند که تناسب بیشتری با نیازهای آنها دارد.

تبلیغات ایجاد شده توسط یک سیستم پویا می توانند در همان لحظه ای که اطلاعات مورد نیاز دریافت می شوند تنظیم و پخش گردند. از نمایش اطلاعات محل های خاص گرفته تا لیست پروازهای ورودی در یک فرودگاه یا وضعیت آب و هوا، تبلیغات پویا می تواند محتوای مرتبط با موقعیت مخاطبین را نمایش دهد. به طوری که شاید با دیدن یک تبلیغات در دیجیتال ساینیج به خود بگویید “عجب، همین الان داشتم به این موضوع فکر میکردم.”

تبلیغات در دیجیتال ساینیج به شکل هوشمند
تبلیغات در دیجیتال ساینیج به شکل هوشمند

برای تبلیغات در دیجیتال ساینیج به شکل پویا چه مواردی ضروری هستند

ایجاد چندین محتوا برای تبلیغ در دیجیتال ساینیج به معنی پیچیدگی بیشتر می باشد. آماده سازی یک تبلیغات پویا نیاز به زمان بیشتر و کار چند جانبه منسجم و تعهدات مالی بیشتری دارد. برای اینکه این گونه تبلیغات موفق باشند تبلیغ کنندگان باید بدانند کدام نسخه از تبلیغ در چه زمانی و در کجا پخش شده است تا بتوانند یادگیری ماشینی را هر روز بهینه تر کنند. به همین دلیل نقش متخصصین تبلیغات غیر دیجیتال در اینجا اهمیت می یابد. در واقع موفق ترین کارهای تبلیغات در دیجیتال ساینیج زمانی ایجاد میشوند که متخصصین تبلیغات غیر دیجیتال نقش فعالی در خلق آنها داشته باشند. داده های منحصر به فرد این افراد به همراه بینش و سالها تجربه در برنامه ریزی تبلیغاتی نقش کلیدی در موفقیت پیام های تبلیغاتی برنامه ریزی شده دارد. در واقع موفق ترین پروژه های تبلیغات در دیجیتال ساینیج آنهایی هستند که از داده ها به بهترین نحو استفاده کنند و در حالی که بدست افراد متخصص تبلیغات ایجاد شده باشند توسط ماشین های هوشمند در بهترین زمان ها به مخاطبین نمایش داده شوند.در این راه داده ها می توانند یاری رسان پروسه خلاقانه بهینه سازی رسانه و پیام ها باشند.

استفاده از پیام های پویا در تبلیغات میان داده های جمع آوری شده، برنامه ریزی رسانه ای، و ذهنیت مصرف کننده در زمان و مکان مفروض اتصال برقرار می سازد. برای استفاده از این پیام ها نیاز به برندهایی با تفکر پیشرو و مؤسساتی که در این راه کمک کنند خواهیم داشت. تبلیغات در دیجیتال ساینیج نمی تواند کاملاً جایگزین تبلیغات غیر دیجیتال شود اما میتواند آن را هوشمندتر و چابک تر کند. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج برای تأثیر گذاری بیشتر پیام ها تنها دستورات ایجاد شده توسط انسان را در زمان مناسب اجرا می کنند.

برنا گستران دانش