چگونه در تعطیلات بهترین استفاده را از دیجیتال ساینیج خود داشته باشید

همانطور که میدانیم خریداران بیشتر از هر زمان دیگری با هم در ارتباط هستند و توقعات شان در هر لحظه بالاتر می رود. احتمالاً آنها محصولات شما را بیشتر از خودتان میشناسند. اما ثابت شده است که مصرف کنندگان دیگر به دنبال ارزانترین قیمت نیستند. درعوض انتظار یک تجربه جذاب را دارند که به آنها قدرت بدهد و اجازه دهد اختیار خودشان را در تجربه خرید داشته باشند. فروشندگان این فرصت را دارند که با دیجیتال ساینیج این تجربه را به خریداران بدهند و به علاوه در روز های شلوغ کریسمس متفاوت از دیگران باشند.

در واقع طبق نظر موسسه تحقیقات ادیسون امسال دیجیتال ساینیج تأثیر گذاری بسیاری در خرید مصرف کنندگان خواهد داشت: “وقتی از پاسخ دهندگان درباره تبلیغات محیطی سوال شد، تقریباً 9 نفر از 10 نفر پاسخ دادند که در طول تعطیلات دیجیتال ساینج ها در مرکز خرید توجه شان را جلب کرده اند. این تعداد 40 درصد بیشتر از میانگین خریدارانی می باشدکه تحت تأثیر تبلیغات دیده شده در فصل تعطیلات خرید کرده اند.”

سه روش زیر به شما کمک میکند بدون توجه به سطح تکنولوژی دیجیتال ساینیج مورد استفاده در فروشگاهتان از امکانات دیجیتال ساینیج بهترین استفاده را کنید:

1. برای فروشگاه هایی که از دیجیتال ساینیج های ساده استفاده میکنند مهم ترین چیز محتوای خوب است.

این ضرب المثل قدیمی هنوز هم درست است که محتوا پادشاه است. اگر محتوای دیجیتال ساینیج شما ضعیف باشد بهتر است از پوستر ها استفاده کنید.

محتوای خوب یعنی:

تصاویر متحرک و یا ویدیو، یک جنبه حیاتی برای محتوای خوب دیجیتال ساینیج، قرار دادن تصویر متحرک یا ویدیو است. حرکت توجه افراد را جلب میکند، هیجان را بالا میبرد و میتواند منجر به نیاز برای خرید محصول شما در خریدار گردد. داشتن دیجیتال ساینیج هایی با محتوای ثابت مثل این است که یک ماشین فراری داشته باشید و از آن تنها برای رفتن به فروشگاه محل استفاده کنید. اگر نخواهید از چیزی به طور مناسب استفاده کنید داشتن آن چیز دیگر معنایی نخواهد داشت.

محتوای متناسب، مصرف کنندگان دوست ندارند تمام سال یک محتوا را بر روی دیجیتال ساینیج شما ببینند. لازم به ذکر نیست که محتوای کریسمس سال گذشته هم برای این کار مناسب نیست. به روز رسانی محتوای شما و مرتبط بودن آن به موقعیت روز افزایش جذابیت برند شما را تضمین میکند. اما این به این معنی نیست که شما روی نمایشگر خود محتوایی با تم صرفاً موقعیتی داشته باشید. محتوای شما باید متناسب با برند و دکور شما نیز باشد. ویژگی عالی دیجیتال ساینیج این است که به نمایشگرهای ساکن محیط شما توسط محتوای متحرک سازی شده حیات می بخشد.

نمایش یکپارچه، اگر شما بیشتر از یک نمایشگر دارید، چه یکی از نمایشگرهای ویدیو وال باشند یا یکی از چند نمایشگر جدا در فروشگاه، هر نمایشگر باید با نمایشگرهای دیگر مراوده داشته باشد. نباید تصویر خود را برای مثال روی کل چهار نمایشگر تشکیل دهنده ویدیو وال گسترده کنید و یا تنها یک محتوا را روی تمام نمایشگر ها در فروشگاه پخش کنید. در عوض تصاویری بسازید که از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر منتقل شود.

2. اگر از دیجیتال ساینیج تعاملی استفاده میکنید بر روی قابلیت تعامل متمرکز شوید

با توجه به اینکه امروزه خیلی از افراد از تلفن های هوشمند استفاده میکنند عادت لمس کردن و کشیدن روی صفحه نمایش ها برای اغلب افراد عملی آشنا می باشد. تعامل کلید جذب مصرف کنندگان است و راه های زیادی برای بهبود این تجربه برای مصرف کنندگان وجود دارد.

کارت های تعاملی کریسمس یک راه خوب برای جذب خریداران به برند شما است. با استفاده از صفحه نمایش های لمسی مصرف کنندگان کارت های کریسمس با پیام های شخصی خود را به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی ایجاد می کنند. این کار برای جذب مصرف کنندگان در هر سنی روش مناسبی است.

راه دیگر این است که صفحه نمایش های لمسی می توانند به خریداران در انتخاب و جستجوی هدایا براساس سن، جنس یا حتی سرگرمی های افراد کمک کنند. و در حین جستجو پیشنهادهایی نیز برای کمک بیشتر به خریداران و همچنین افزایش فروش شما می تواند نمایش داده شود.

دیجیتال ساینیج سه بعدی
دیجیتال ساینیج سه بعدی

3. اگر دیجیتال ساینیج شما به همراه وسایل جانبی مانند دوربین، کینکت و غیره میباشد میتوانید از تحلیل ویدیویی استفاده کنید.

تحلیل های ویدیویی تحلیل های پیشرفته ای درباره جمعیت شناسی و حرکات خریداران هستند که به شما اجازه میدهند پیام های هدفمند بر روی نمایشگرهای خود پخش کنید.

با استفاده از دوربین های مخصوص و نرم افزار می توانید اطلاعات ارزشمندی بدست آورید و خریداران را بهتر مورد هدف نمایش تبلیغات خود قرار دهید. همچنین به کمک این تحلیل ها محل مناسب تری برای قرار گیری محصولات و نمایشگر ها انتخاب کنید، یا استراتژی بازاریابی خود را پیش بینی کنید و فهرست موجودی خود را کنترل کنید. این تکنولوژی پیش رفته قابلیت شمارش افراد، نمایه سازی مخاطبان، مقصد جمعیت و نقشه حرارتی، جریان صف ها، مرکز توجه مخاطبان، تشخیص نفوذ، دفاع اولیه و تشخیص تأخیر را نیز دارد.

به زبان ساده: شما می توانید پیام های هدفمند شخصی سازی شده را برای هر کسی که روبروی نمایشگر ایستاده نمایش دهید. تصور کنید که این تکنولوژی پیش رفته چه امکاناتی برای افزایش فروش شما می تواند داشته باشد.

اگر در فروشگاه خود دارای دیجیتال ساینیج هستید، مطمئین شوید که از آن به نفع خود در فصل خرید تعطیلات استفاده میکنید. با محتوای خوب، تعامل و پیام رسانی هدفمند به جذب مصرف کنندگان به شکلی متمایز از دیگران اطمینان داشته باشید و فروش خود را بیشتر کنید.

برنا گستران دانش