بیمه رازی کیوسک دیجیتال ساینیج

شرکت مهندسی برنا گستران در طی سالیان  فعالیت خود در زمینه ی روابط عمومی الکترونیک و طی بررسی موارد مورد نیاز سازمان ها به خوبی با نیازهای حوزه ی روابط عمومی آشنا می باشد. یکی از مهم ترین دسته مشتری های دیجیتال ساینیج به طور کلی شرکت های بیمه می باشند و شرکت بیمه رازی یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین شرکت های بیمه داخلی می باشد. این شرکت با نصب و راه اندازی سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه از حسن انجام کار شرکت مهندسی برنا گستران دانش به خوبی آشنا می باشند و با همین پس زمینه و ذهنیت تصمیم گرفتند از محصول دیگر شرکت مهندسی برنا گستران دانش یعنی سیستمهای اطلاع رسانی میز خدمت برنا یا کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی نیز در سازمان خود استفاده نمایند.

شرکت بیمه رازی در ابتدا به صورت آزمایشی برای یک نقطه از کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی یا میز خدمت برنا و نرم افزار خصوصی سازی شده شرکت مهندسی برنا گستران دانش در ساختمان اصلی شرکت بیمه  استفاده کرده و مدیران این شرکت میزان بازدهی کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی یا میز خدمت برنا را مورد نقد و بررسی قرار دادند و پس از آن تصمیم به افزایش تعداد نقاط سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه تعاملی شرکت مهندسی برنا گستران دانش گرفتند.

از آنجایی نرم افزار کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی شرکت مهندسی برنا گستران دانش به صورت کاملاً داخلی و اختصاصی طراحی شده است امکان هر نوع برنامه نویسی و خواست مشتری میتواند لحاظ گردد و این مزیت کیوسک های شرکت مهندسی برنا گستران دانش  در پروژه ی شرکت بیمه رازی نیز کارآمد بوده و سبب این شده است تا تمامی دیدگاه ها و خواسته های مدیران را برطرف سازد. به طور مثال یکی از موارد سفارشی شده در میز خدمت یا کیوسک دیجیتال ساینیج تعاملی برنا در شرکت بیمه رازی طراحی امکانی به نام خرید و معرفی محصولات بیمه ای میباشد که کاربرهای کیوسک برنا میتوانند از این طریق بیمه نامه های مورد نظر خود را تهیه و تمدید کنند و از طرح های ویژه ای که شرکت بیمه رازی برای کاربر های کیوسک برنا قرار داده است بهره مند شوند.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English