دیجیتال ساینیج در دنیا در صنعت بیمه بسیار پرکاربرد بوده و با توجه به اینکه این صنعت بسیار خدمت محور بوده و به عموم مردم نیز سرویس دهی می کند، در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی نیز پر رنگ خواهد بود

نمونه طراحی دیجیتال ساینیج خارج از ایران در  یک شرکت بیمه
نمونه طراحی دیجیتال ساینیج خارج از ایران در  یک شرکت بیمه

حوزه روابط عمومی‌در ایران یکی از پردغدغه‌ترین بخش‌هاست. تعریف‌های گوناگونی از روابط‌عمومی ‌تبیین و اعلام شده است. برخی، روابط‌عمومی ‌را یک هنر و برخی دیگر یک علم می‌دانند. براساس تعریف انجمن جهانی روابط‌ عمومی، روابط عمومی ‌بخشــی از وظـایف مــدیریت سازمان و عملی است که از طریق آن افراد و سازمان‌ها می‌کوشند تا تفــاهم و پشتیبانی‌ کسانی را که با آنها سروکار دارند بــه دست آورند. امروز بیشتر سازمان‌ها به اهمیت فعالیت‌های روابط عمومی پی‌برده و آن را در تشکیلات خود گنجانده‌اند. صنعت بیمه نیز ازاین قاعده مستثنی نیست. با توجه به اهمیت فعالیت‌های روابط عمومی‌در صنعت بیمه کشور، ارزیابی از ارزش‌گذاری درباره آنها ر ا باید در جایگاه و نقشی که در تشکیلات شرکت‌ها دارند بررسی کرد.

در حوزه فعالیت‌های روابط عمومی ‌و بازاریابی، شرکت‌های بیمه ناگزیرند مسوولیت اجتماعی را در برنامه‌های خود بگنجانند. روابط عمومی ‌بیمه مرکزی باید از مجرای قانونی و با استفاده از تجربیات روابط عمومی‌های شرکت‌های بیمه تکالیفی را به صنعت بیمه با محوریت روابط عمومی ‌و ظرفیت‌سازی فرهنگ بیمه محول کند. ظرفیت‌سازی فرهنگ بیمه دردرازمدت نگرش مردم را به محصولات بیمه ای و شرکت‌های بیمه تغییر و بازار بیمه را توسعه می‌دهد. روابط عمومی‌های صنعت بیمه می‌توانند از این موقعیت برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ و اعتلای نقش آن بهره بسیار ببرند و به بازارسازی وبرندسازی محصولات شرکت‌های خود به صورت علمی ‌بپردازند. با این رویکرد می‌توانند به‌عنوان پشتیبانی بازاریابی و فروش ورود پیدا کرده و فرصت‌سازی کنند تا اهمیت فعالیت‌های روابط عمومی ‌در شرکت‌ها بیش از پیش آشکار شود. کارکنان روابط عمومی ‌باید با کمک هم از مرحله رشد سازمانی گذر کنند.

ابزار دیجیتال ساینیج ابزار بسیار مناسبی برای الکترونیک کردن روابط عمومی های در سراسر دنیا به شمار میرود و روابط عمومی شرکت بیمه دی نیز با توجه به استاندارد های جهانی از دیجیتال ساینیج برنا رسانه به جهت جایگزینی با مدل های سنتی اطلاع رسانی استفاده کرده تا با توجه به اینکه شعب مختلف بیمه در سراسر کشور پراکنده شده بتواند از این طریق ( دیجیتال ساینیج برنا رسانه ) از یک مرکز محتوای یکپارچه را به همه استان ها ارسال کند .

بیمه دی در این پروژه کشوری دیجیتال ساینیج برنا رسانه را برای 50 عدد از شعب منتخب خود در فاز اول راه اندازی کرده است و در نظر دارد در فاز های بعدی  سامانه اطلاع رسانی و دیجیتال ساینیج برنا رسانه را در تمامی استان ها راه اندازی کند که در این بلاگ به توضیح در خصوص پروژه بیمه دی در شعبه مشهد که از فعال ترین شعبه های این پروژه می باشد می پردازیم .

شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه، با شماره ثبت 241511 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به منظور ارایه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد، تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه‌گذاران خود را نموده است.

مدیر محترم روابط عمومی بیمه دی جناب آقای دکتر موسوی فردی بسیار خوش فکر و به روز که علاقمند به تجهیز اداره روابط عمومی به بروزترین تکنولوژی های این حوزه می باشد دیجیتال ساینیج برنا رسانه را در بنیاد شهید و امور ایثارگران ملاحظه کرده و در پی تجهیز این شرکت و ساختمان های پراکنده به دیجیتال ساینیج برنا رسانه شدند .

از پروژه دیجیتال ساینیج به عنوان تابلو اعلانات الکترونیکی نیز میتوان یاد کرد که در این حالت سازمان دقیقا از دیجیتال ساینیج و جا نمایی نمایشگر ها در محل تابلو اعلانات سنتی در سازمان استفاده میکنند از جمله قابلیت های مهم شرکت بیمه دی در استفاده از دیجیتال ساینیج برنا رسانه میتوان به معرفی طرح ها و تخفیف های مختلف شرکت بیمه در شعب که ارباب رجوع زیادی به آنجا مراجعه میکند میتوان برشمرد.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه در ساختمان مرکزی و ستادی بیمه دی
دیجیتال ساینیج برنا رسانه در ساختمان مرکزی و ستادی بیمه دی

دیجیتال ساینیج برنا رسانه در ساختمان مرکزی و ستادی بیمه دی نیز جهت اطلاع رسانی پرسنل کاربرد داشته که یکی از نمایشگر ها در سالن غذاخوری به عنوان تابلو اعلانات دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفته است.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English