نرم افزار دیجیتال ساینیج در برق منطقه ای سیستان

امروزه با توجه به اهمیت سرعت اطلاع رسانی و با وجود رسانه ها و ابزار پیشرفته در این زمینه استفاده از فناوری های روز و کارآمد برای اطلاع رسانی ضروری تر از هر زمان دیگری به نظر میرسد. شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند نقش بسیار زیادی در زندگی روزمره افراد ایفا می کنند و بیشتر مردم از طریق آنها اطلاعات و اخبار مورد نظر خود را بدست میاورند. حتی در سازمان ها و ادارات استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های درون سازمانی رواج یافته و ارتباطات کارکنان توسط این نرم افزارها صورت میگیرد. بدین ترتیب روش های سنتی مورد استفاده در ادارات روابط عمومی سازمانها نیز برای ارتباط میان مراجعین و سازمان کارایی قبلی را نخواهد داشت و ضروری است که همگام با پیشرفت فناوری های اطلاع رسانی راهکارهای متناسب و پیشرفته در این زمینه به کار گرفته شود. نرم افزار دیجیتال ساینیج با توجه به قابلیت های تقسیم صفحه نمایش و امکان اختصاص محتوای متنوع به هر قسمت جایگزین مناسبی برای بوردهای اطلاع رسانی سازمانی میتواند باشد.

باتوجه به مدیریت از راه دور و یکپارچه در نرم افزار دیجیتال ساینیج مزیت عمده استفاده از این راهکار در روابط عمومی ها کاهش هزینه های چاپ و ارسال پوسترها و نیز سرعت در انتقال اطلاعات و پیام ها خواهد بود. ضمن اینکه استفاده از پیام های چند رسانه ای در نرم افزار دیجیتال ساینیج باعث افزایش جذابیت های بصری و تأثیر گذاری به مراتب بیشتر آنها نسبت به روش های دیگر اطلاع رسانی میگردد. سازمان هایی که دارای زیرمجموعه های متعدد در نقاط مختلف هستند با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج می توانند به صورت یکپارچه و از یک نقطه تمامی نمایشگرهای متصل به نرم افزار دیجیتال ساینیج را کنترل نمایند و پیام های مورد نظر خود را هم برای کارکنان و هم برای مراجعین ارسال نمایند و حتی با استفاده از کیوسک های اطلاع رسانی و نرم افزار دیجیتال ساینیج تعاملی در آنها ارتباط دوطرفه ای را برقرار سازند و اطلاعات مفیدی را از طریق کیوسک های اطلاع رسانی جمع آوری نمایند. این کیوسک ها قابلیت ارائه برخی از خدمات ارائه شده در سازمان مربوطه را نیز دارند و میتوان با استفاده از آنها تعداد مراجعات به کارمندان سازمان را برای انجام بعضی امور کاهش داد و بدین وسیله بهره وری کارمندان از زمان را افزایش داد.

نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا در برق منطقه ای سیستان
نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا در برق منطقه ای سیستان

نصب نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه و استفاده از تلویزیون تحت وب صنعت آب و برق در شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان

اداره روابط عمومی وزارت نیرو با پیشگامی در پیاده سازی سیستم روابط عمومی الکترونیک با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه این سامانه را در بیشتر از چهل نقطه در سازمان های صنعت آب و برق سراسر کشور پیاده سازی نموده است. شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان با پیوستن به این طرح سراسری در راستای کمک به فرهنگ سازی یکپارچه مصرف آب و برق مطابق سیاست های کلی وزارت نیرو قدم برداشته است و این موضوع با در نظر گرفتن اینکه استان سیستان از نواحی گرم و خشک کشور میباشد اهمیت بیشتری پیدا میکند. روزانه مراجعین زیادی برای دریافت خدمات برق رسانی به این شرکت مراجعه می کنند که خیلی از آنها خود ارائه دهنده خدمات برق به مصرف کنندگان و مسئولین این حوزه میباشند. با نصب نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا و پیوستن به تلویزون تحت وب صنعت آب و برق کشور شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان مسلماً نقش مهمی در انتقال فرهنگ صحیح مصرف آب و برق در این ناحیه کم آب خواهد داشت.

تاریخچه ای از ورود برق به استان سیستان و بلوچستان

در سال ۱۳۰۸ برای اولین بار یک شرکت هندی به کمک ماشین بخار در زابل مبادرت به تولید برق نمود ودر  سال  ۱۳۲۸ شهرداری با نصب دو مولد ۷۵ و۳۰ کیلوواتی برق مورد نياز مشترکين را تامين نمود. تا سال ۱۳۴۹ قدرت نصب شده در شهرستان زابل به ۱۸۵۷ کيلووات بالغ گرديد. در زاهدان نیز برای نخستین بار با سرمایه گذاری دو نفر در سال ۱۳۲۰ یک مولد ۵۰ کیلوواتی برق مشترکین را تامين کرد ودر سال ۱۳۳۴ تأسيسات مذکور به شهرداري زاهدان منتقل گرديد. در اين هنگام قدرت نصب شده ۴۰۰ کيلووات بود و تا سال ۱۳۴۶ که طبق قانون توسعه برق ايران، مديريت برق در اختيار شرکت برق( منطقه اي جنوب شرق ايران مرکز كرمان) قرار گرفت اين قدرت به ۱۲۰۰ كيلووات افزايش يافت. در مهرماه ۱۳۶۰ شرکت برق منطقه ای سیستان وبلوچستان از شرکت برق منطقه ای جنوب شرق جدا و بصورت شرکت مستقلی شروع به فعالیت نمود و توانست تولید انرژی برق را از ۱۳۲ میلیون کيلووات ساعت به ۱۶۰۲ ميليون کيلووات ساعت ارتقاء دهدوبرق تعداد ۲۴۹۰۵۲ مشترک را تامين نمايد.