دیجیتال ساینیج بیمارستان

در سال 2020 فشارهای گسترده ای روی کارگران و مراکز درمانی در سراسر جهان دیده شده است. هنگامی که بیماری کرونا همه جهان را تحت تاثیر خود قرار داد ، بیشترین افرادی که برای مبارزه با آن در خط مقدم قرار گرفتند کارکنان مراکز درمانی و پزشکی بودند و زمانیکه ما از این بیماری  همه گیر غیرمنتظره بیرون می آییم ، در همه صنایع تغییراتی ایجاد میشود و تغییر یافته ترین صنعت مراقبت های بهداشتی خواهد بود . با نگاه به آینده ، علاوه بر این که  خدمات پس از قرنطینه ، خدمات بهداشتی و درمانی باید “به طور معمول” ادامه یابند ، اما همچنین باید تدابیر لازم جهت جلوگیری از خطر تجدید حیات ویروس کرونا را نیز در نظر گرفت. با توجه به این ماموریت دوگانه در آینده ، احتمالاً بهترین صنعتی که میتوان با استفاده از آن به اهداف بالا دست یافت، سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج میباشد که استفاده از آنها در بیمارستان میتواند استفاده های زیادی داشته باشد.

دیجیتال ساینیج و پشتیبانی بیمار در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی

بیمارستان ها یک محیط استرس زا برای همه از کارمندان گرفته تا بیماران هستند. دیجیتال ساینیج ها با خدماتی که ارایه میدهند میتوانند به کاهش استرس و تنش کارکنان ، بیماران و همراهان آنان کمک شایانی بنماید.

نقش هدایت کنندگی در بیمارستانها با استفاده از علایم دیجیتال ساینیج بدین معنی است که میتوانند جزئیات متحرک و اطلاعات مفید را در زمینه های گوناگون از مسیر یابی تا اطلاعات پزشکی در اختیار افراد قرار دهند . بیمارستانهای مدرن برای بیماران و خانواده های آنها که برای قرارهای ملاقات و مراجعه به بیماران می آیند ، بزرگ و نگران کننده است.

دیجیتال ساینیج به این افراد کمک میکند که به جای سرگردانی و یا انتظار برای درخواست راهنمایی از پرسنل که خود تحت فشار کاری هستند ، بتوانند به راحتی مقصد خود را یافته و همچنین با استفاده از گزینه های صفحات لمسی نقشه کلی اتاق ها و بخش های مختلف بیمارستان را ملاحظه نمایند.

همچنین  با پیشرفت فناوری VUI (رابط کاربردی صوتی) بازدیدکنندگان بیمارستان قادر خواهند بود که بدون تماس با سطح صفحه نمایش اطلاعات لازم از دیجیتال ساینیج تعاملی را کسب کنند.

 

دیجیتال ساینیج و توانمندسازی بیماران در بیمارستان

برای بیمارانی که در بیمارستان تحت مداوا قرار می گیرند ، دیجیتال ساینیج می تواند کمک شایانی به آنان در سطح کنترل مراقبت های بهداشتی خود نماید. بیماران به جای انتظار برای مراجعه بعدی پزشک یا پرستار ، می تواند جزئیات مراحل درمان خود را مشاهده کرده و روند معالجه خود  را از طریق علائم داخل اتاق درک کند. با نگاه به جلو ، دیجیتال ساینیج می تواند با ارائه جزئیات و تفسیر آسان از وضعیت و بهبود آنها ، به تغییر شکل مراقبت های بهداشتی از بیماران کمک کند.

دیجیتال ساینیج و سرگرمی و اطلاع رسانی در بیمارستان

نه تنها می توان از دیجیتال ساینیج برای سرگرمی بازدید کنندگان بیمارستان در اتاق های انتظار و اتاق های درمانی با موسیقی ، فیلم و بازی استفاده کرد بلکه از آن برای کمک به اشتراک اطلاعات مهم در مورد مراقبت های بهداشتی نیز می توان استفاده کرد.

بعضی از بیمارستان های کودکان از دیجیتال ساینیج در اتاق انتظار استفاده می کنند تا به والدین آموزش دهند چگونه به بیماری های جزئی و آسیب هایی که در خانه قابل درمان هستند ، پاسخ دهند. که این امر به نوبه خود به کاهش حضور در بیمارستان ها خصوصاً در این ایام که حضور در این مراکز بسیار خطرناک است ، کمک میکند.

این ایده می تواند برای کلیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از دندانپزشکان گرفته تا فیزیوتراپیست ها  گسترش یابد. اطلاعات مربوط به زندگی سالم ، ورزش و مشاوره در مورد بهداشت روزانه می تواند به راحتی از طریق سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه در سالن های انتظار پخش شود و مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر مزایای استفاده از روابط عمومی دیجیتال ساینیج کمک به ایجاد پل ارتباطی بین بیمار و ارائه دهنده خدمات درمانی میباشد که  می تواند کارمندان را قبل از ملاقات با بیماران معرفی کند. چرخش دیدار با تیم می تواند به بیماران و بازدید کنندگان کمک کند تا با افرادی که با آنها و صورت هایی که در بیمارستان یا عمل آنها مشاهده می شود ، آشنا شوند و این مورد باعث کاهش استرس در هردو طرف میشود..

روشن است که دیجیتال ساینیج ها توانایی ایجاد خدمات و تجربیات مراقبت های بهداشتی متصل و کارآمد را برای کارمندان مراقبت از بهداشت و بیماران به طور یکسان دارد ، زیرا همه ما با هم به سمت رسیدن به یک وضعیت طبیعی جدید می رویم.

برنا گستران دانش

  • فارسی
  • English