کیوسک اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج تعاملی برنا در شرکت ارتباطات زیر ساخت

کارکردهای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج و کیوسک های اطلاع رسانی، یا میز خدمت الکترونیکی، روز بروز به هم نزدیکتر می شوند و اکنون ادارات و شرکت های زیادی از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج به عنوان تابلو اطلاع رسانی و راهنمای مراجعین استفاده می کنند. استفاده از نمایشگر دیجیتال ساینیج به جای روش های معمول و قدیمی اطلاع رسانی در سازمان ها قابلیت های ویژه ای به همراه دارد که باعث جذاب تر شدن این نمایشگرها برای مخاطبان می شود که نتیجه آن انتقال بهتر و مؤثرتر اطلاعات به آنها می باشد. به عنوان مثال در مورد یافتن محل دفاتر و بخش های مختلف یک سازمان و یا محل برگزاری رویدادهای مختلف یک نمایشگر دیجیتال ساینیج یا کیوسک اطلاع رسانی می تواند با نمایش گرافیکی مسیر برای رسیدن به محل مورد نظر جذابیت فراوانی ایجاد نماید. البته می توان بدون دیجیتال ساینیج تعاملی و با نصب تابلوهای راهنما نیز به راهنمایی مراجعین پرداخت اما با درنظر گرفتن انعطاف پذیری و سرعت تغییر محتوا در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تعاملی به صورت متمرکز و با کمترین هزینه می توان به محدودیت های استفاده از روش های اطلاع رسانی سنتی پی برد. کیوسک های اطلاع رسانی یا نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تعاملی در کمترین زمان ممکن و با دریافت اطلاعات از مراجعین به راهنمایی آنها می پردازند درحالیکه یک فرد ممکن است برای یافتن محل دفتر مدیر سازمان چندین دقیقه روبروی تابلوی راهنمای ساختمان بایستد. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تعاملی ضمن سرعت در پاسخگویی متناسب نیاز مراجعه کننده با نمایش مسیر از نقطه مبدأ تا مقصد، و یا نمایش حضور یا عدم حضور فرد مورد نظر و همچنین صدور مجوز ملاقات با وی خدماتی بسیار فراتر از مسیریابی ارائه می دهند. در هتل ها نمایشگر دیجیتال ساینیج تعاملی میتواند اطلاعاتی مانند ساعت پروازها یا نمایش مکان های تفریحی و رستوران های اطراف هتل را ارائه نماید. با استفاده از کیوسک های اطلاع رسانی تعاملی در دانشگاه ها دانشجویان می توانند از منو رستوران دانشکده های مختلف اطلاع یابند و غذای خود را رزرو نمایند. امروزه با دیجیتال شدن بسیاری از خدمات و اطلاعات کارکردهای یک نمایشگر دیجیتال ساینیج تعاملی نامحدود به نظر می رسد.

کاهش هزینه های اطلاع رسانی با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تعاملی

مزیت مهم دیگر نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تعاملی کاهش هزینه های اطلاع رسانی در طول زمان می باشد. با یک تصمیم گیری صحیح در خصوص اینکه وجود چه مولفه هایی در کیوسک اطلاع رسانی ضروری هستند و ویژگی هایی که داشتن شان خوب خواهد بود میتوان خیلی از هزینه های آینده را در زمینه گسترش و استفاده از سیستم اطلاع رسانی دیجیتال مدیریت نمود. ویژگی اصلی اطلاع رسانی دیجیتال این است که اضافه کردن و تغییر محتوا با کمترین هزینه و بر روی همان سیستمی که یک بار نصب شده باشد ممکن است به شرطی که نیازهای توسعه سیستم در ابتدا درنظر گرفته شده باشند. با وجود پیشرفت هایی که در ساخت نمایشگرهای لمسی و فشرده سازی تصاویر درکنار افزایش قدرت پردازنده ها صورت گرفته استفاده از کیوسک های اطلاع رسانی تعاملی با قیمیت مناسب تری امکان پذیر شده است. استفاده از رسانه های تعاملی به جای تصاویر و یدیوها به تدریج افزایش می یابد و این نیاز در سیستم های اطلاع رسانی بیش از پیش احساس می شود. شرکت برنا گستران دانش با ارائه کیوسک های اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج یا میز خدمت الکترونیک در پی پاسخگویی به این نیازها برآمده است. این کیوسک ها ضمن دارا بودن تمام ویژگی های نمایشگرهای دیجیتال ساینیج با تعامل به مخاطبین کاربردهای بسیار بیشتری را نیز به امکانات آنها افزوده اند که از جمله آنها میتوان به دریافت اطلاعات مسئولین سازمان ها و ارتباط مستقیم با آنها جهت ارسال درخواست ها یا نظرات و انتقادات، پاسخ به نظر سنجی ها و دریافت پاره ای از خدمات الکترونیک ارائه شده در سازمان اشاره نمود.

برنا گستران دانش