ورود به حساب کاربری

ساخت حساب کاربری جدید رمز خود را فراموش کرده اید ؟

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

صبر کنید، اطلاعاتم را به یاد آوردم !

ساخت حساب کاربری

آیا از قبل حساب کاربری دارید ؟
برنا گستران دانش
  • ورود کاربران

برنا گستران دانش

برنا گستران دانش

نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه دیجیتال ساینیج برنا رسانه

تماس: 86035632
ایمیل info@bornagostaran.ir

شرکت برنا گستران دانش
تهران خیابان کارگر شمال خیابان هیئت پلاک 15 پارک علم و فناوری مدرس واحد 408

  • صفحه اصلی
  • برنا رسانه
  • مدیریت جلسات
  • میز خدمت برنا
  • سامانه نظر سنجی
  • مدیریت دانش
  • مقالات ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
 فروردین ۲۶, ۱۴۰۰

کیوسک های اطلاع رسانی می توانند آینده دیجیتال ساینیج باشند؟

توسط برنا گستران دانش / شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / نوشته شده در برنا رسانه

بزرگترین مانع و رقیب در برابر نمایشگرهای دیجیتال ساینیج نمایشگرهایی با ابعاد بزرگتر نیستند بلکه نمایشگرهایی کوچکتر هستند. این نمایشگرهای کوچک همان تلفن هوشمند مصرف کننده ها می باشند. وقتی یک مشتری در حال نگاه کردن به صفحه ای در فیسبوک مرتبط با خرید مورد نظر خود بر روی تلفن همراه میباشد، کار بسیار سختی است که مواردی نزدیک تر از چیزهایی که او اکنون در فیسبوک می بیند به او نمایش داد. اما یک راه برای فروشندگان که بتوانند توجه این مشتریان را جلب کنند استفاده از عناصر و راهکارهای تعاملی در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است. به این ترتیب آینده دیجیتال ساینیج وارد مرز دنیای کیوسک های اطلاع رسانی میشود و شاید این کیوسک ها تبدیل به نسل آینده دیجیتال ساینیج شوند.

بازار وسیع

دیجیتال ساینیج و کیوسک های اطلاع رسانی بازار رو به رشدی دارند اما این بازارها به دلیل اینکه این دو محصول متفاوت از یکدیگرند نمیتوانند یکپارچه گردند. کیوسک های اطلاع رسانی در درجه اول ابزاری تعاملی هستند که مخاطبین مدت زمان بیشتری نسبت به دیجیتال ساینیج ها در مقابلشان قرار میگیرند. دیجیتال ساینیج ابزاری برای رساندن سریع پیام به مخاطبان است که این پیام ها میتوانند تبلیغات یک کالا یا خدمات و یا اطلاعات باشند.

موارد لازم برای یک سیستم دیجیتال ساینیج شامل یک نمایشگر، یک پخش کننده و نرم افزار مناسب است. اما اگر قابلیت لمس را به اینها اضافه کنید دیگر تفاوت خاصی بین یک نمایشگر و کیوسک های اطلاع رسانی نخواهد بود. به همین ترتیب میتوان چاپگر بی سیم، اسکنر و ابزار دیگری مانند اینها به دیجیتال ساینیج اضافه کرد. این ابزار در کنار دیجیتال ساینیج باعث ایجاد یک ابزار بسیار ویژه دیگر به نام “محتوای پویای متناسب” میگردند.

محتوای بهتر

مسأله این نیست که محتوا مهم ترین چیز است، مسأله اینجاست که مشتریها به محتوایی که به نظرشان نامربوط باشند توجهی نمی کنند. خیلی از فروشندگان سعی می کنند با اضافه کردن محتوای پویا مانند تغییر صفحه با صدای پای مشتری دیجیتال ساینیج خود را جذاب تر نمایند.

برای مثال نمایشگر یک مرکز خرید میتواند با تحلیل چهره مشتری متوجه گردد که او مردی میانسال است و تبلیغ حراجی فروشگاه لوازم ورزشی را برای او نمایش دهد. قابلیت های تعاملی کیوسک های اطلاع رسانی به چندین روش می توانند محتوای آینده دیجیتال ساینیج را توسعه دهند. همان مرد مثال قبلی میتواند به صفحه نمایش نزدیک شود و برای دریافت یک کوپن تخفیف بر روی تلفن همراه خود صفحه نمایش را لمس کند.

اگر افراد زیادی با پخش یک محتوا مجذوب نمایشگر نشوند با جمع آوری این اطلاعات نمایشگر می تواند محتوای درحال نمایش خود را تغییر دهد. در حقیقت اضافه کردن عناصر تعاملی به نمایشگر نقش خواسته مشتری ها را در پیام هایی که دریافت میکند افزایش میدهد، درحالی که قبلاً یک مشتری فقط دریافت کننده منفعل اطلاعات بود. این بدین معنی است که برای درگیر نمودن خواسته ها و نیاز های مشتری در آینده دیجیتال ساینیج ها لزوماً نیاز به صفحه نمایش های لمسی نخواهند داشت.

آینده دیجیتال ساینیج در کیوسک های اطلاع رسانی

دیجیتال ساینیج در کیوسک های اطلاع رسانی

حرکت به سمت کیوسک های اطلاع رسانی یا خیر

اضافه کردن عناصر تعاملی به نمایشگر کار آسانی نیست. برای اینکار نیاز به ایجاد تغییر در نرم افزار و سخت افزار و روش های نگهداری خواهد بود. همچنین نیاز به طراحی محتوای جدید تعاملی برای آگاهی رسانی و جذب مشتری ها وجود دارد. احتمالاً این چیزهایی نیست که دنبالش باشید.

اگر خواسته اصلی شما رساندن اطلاعات به مصرف کنندگان از طریق یک ویدیو وال درخشان و جلب توجه آنها برای مدت زیادی باشد، به احتمال زیاد برای این منظور نیاز به صفحه نمایش لمسی نخواهید داشت. درعوض شما میتوانید عناصر تعاملی دیگری را که خیلی باعث تغییر دادن تجهیزات شما نشوند به نمایشگر خود اضافه کنید. مثلاً می توانید با قرار دادن یک QR کد برای دریافت تخفیف، یا قرار دادن یک پیام در انتهای محتوای نمایش داده شده و درخواست از مخاطبان برای دنبال کردن صفحه شما در فیسبوک، اینستاگرام یا توییتر نیز به خواسته خود برسید.

آیا کیوسک ها آینده دیجیتال ساینیج خواهند بود؟

به احتمال زیاد در آینده دیجیتال ساینیج و کیوسک ها همچنان در کنار هم وجود خواهند داشت و در موقعیت هایی نیز با هم استفاده میشوند. این حرف به این معنی است که ما به دنبال نمایشگرهایی هستیم که پویاتر باشند و با جلب توجه مشتری در لحظه، محتوایی که آنها به دنبالش هستند را برایشان نمایش دهد. با این روند احتمالاً مرز میان دیجیتال ساینیج ها و کیوسک های اطلاع رسانی هر روز بیشتر از بین خواهد رفت.

برنا گستران دانش

۰
برچسب ها : آینده دیجیتال ساینیج, دیجیتال ساینیج, دیجیتال ساینیج برنا رسانه, کیوسک اطلاع رسانی برنا, کیوسک دیجیتال ساینیج, کیوسک های اطلاع رسانی, هوش مصنوعی

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

اداره کل بیمه سلامت استان تهران
راهکار نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در بازگشایی کسب و کارها
دیجیتال ساینیج برنا رسانه در شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه

جدیدترین نوشته ها

  • دیجیتال ساینیج برنا رسانه در آب و فاضلاب منطقه یک

    نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب منطقه یک تهران

    نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب من...
  • دیجیتال ساینیج رفاه دانشجویی

    راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دانشجویان

    با راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دان...
  • افزودن دیجیتال ساینج دانشگاه خوارزمی

    افزودن نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در دانشگاه خوارزمی

    با افزودن نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در دانشگاه ...

بایگانی

  • اسفند ۱۳۹۹
  • بهمن ۱۳۹۹
  • دی ۱۳۹۹
  • آذر ۱۳۹۹
  • آبان ۱۳۹۹
  • مهر ۱۳۹۹
  • شهریور ۱۳۹۹
  • مرداد ۱۳۹۹
  • تیر ۱۳۹۹
  • خرداد ۱۳۹۹
  • اردیبهشت ۱۳۹۹
  • فروردین ۱۳۹۹
  • اسفند ۱۳۹۸
  • بهمن ۱۳۹۸
  • دی ۱۳۹۸
  • آذر ۱۳۹۸
  • آبان ۱۳۹۸
  • مهر ۱۳۹۸
  • مرداد ۱۳۹۸
  • تیر ۱۳۹۸
  • اردیبهشت ۱۳۹۸
  • فروردین ۱۳۹۸
  • اسفند ۱۳۹۷
  • بهمن ۱۳۹۷
  • دی ۱۳۹۷
  • آذر ۱۳۹۷
  • آبان ۱۳۹۷
  • مهر ۱۳۹۷
  • شهریور ۱۳۹۷
  • مرداد ۱۳۹۷
  • تیر ۱۳۹۷
  • خرداد ۱۳۹۷
  • اردیبهشت ۱۳۹۷
  • فروردین ۱۳۹۷
  • اسفند ۱۳۹۶
  • بهمن ۱۳۹۶
  • دی ۱۳۹۶
  • آذر ۱۳۹۶
  • آبان ۱۳۹۶
  • مهر ۱۳۹۶
  • شهریور ۱۳۹۶
  • مرداد ۱۳۹۶
  • خرداد ۱۳۹۶
  • اردیبهشت ۱۳۹۶
  • فروردین ۱۳۹۶
  • اسفند ۱۳۹۵
  • بهمن ۱۳۹۵
  • دی ۱۳۹۵
  • آذر ۱۳۹۵
  • آبان ۱۳۹۵
  • مهر ۱۳۹۵
  • شهریور ۱۳۹۵
  • مرداد ۱۳۹۵
  • تیر ۱۳۹۵
  • خرداد ۱۳۹۵
  • اردیبهشت ۱۳۹۵
  • تیر ۱۳۹۴

دسته بندی مطالب

  • آموزش
  • اخبار
  • برنا رسانه
  • برنا رسانه
  • پروژه دیجیتال ساینیج برنا رسانه
  • روابط عمومی الکترونیک
  • شرکت برنا گستران دانش
  • مقاله
لطفا یک لیست انتخاب کنید

ارتباط با ما

تلفن : 86035632
ایمیل: info@borna-eng.ir

آدرس شرکت :
ایران - تهران - خیابان کارگر شمالی خیابان هیأت پلاک 15 پارک علم و فناوری مدرس واحد 408

جدیدترین نوشته ها

  • دیجیتال ساینیج برنا رسانه در آب و فاضلاب منطقه یک

    نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب منطقه یک تهران

    نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب من...
  • دیجیتال ساینیج رفاه دانشجویی

    راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دانشجویان

    با راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دان...
  • صفحه اصلی
  • درباره ی ما
  • تماس با ما
  • شبکه های اجتماعی
بالا