5 سوال که تعیین می کند آیا دیجیتال ساینیج شما آماده تولید است

هنگامی که در حال پیاده سازی محصول دیجیتال ساینیج هستید، بسیار سخت است که تشخیص دهید که آن محصول آماده تولید است یا احتیاج به تست و ایجاد چند نمونه اولیه دارد.

نوترا می گوید : هر کسی یک ایده ای دارد، اما تعداد کمی از مردم راهی برای پرداختن به ایده ها و تجربه کردن آنها را دارند.

او پنج پرسش را به عنوان جریان کار مورد نیاز برای تعیین اینکه آیا ایده شما نیاز به توسعه بیشتری دارد، مطرح می کند. این جریان کار شامل محصول، فناوری، محتوا، معماری، داستان و سناریو است.

محصول( نرم افزار)

ابتدا نیاز است که شما یک ایده ای از نوع محصول و سرویسی که می خواهید از طریق دیجیتال ساینیج ترویج دهید، داشته باشید و اینکه چگونه می خواهید آن را کنترل کنید.

برای مثال اگر بخواهید یک اسپیکر را معرفی و ترویج نمایید، باید مخاطبان اصلی خود را برای آن محصول بشناسید و اینکه در نظر بگیرید چگونه صفحه نمایش با محصول ارتباط برقرار کند و چگونه آن را معرفی نماید.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه با توجه به شرایط بازار داخلی می تواند بهترین راه حل برای اجرای و پیاده سازی دیجیتال ساینیج باشد .

فناوری

در مرحله بعد شما باید تکنولوژی واقعی را در نظر بگیرید. نوترا می گوید : دیجیتال ساینیج یک شریک خوب برای شماست ، کسی که می تواند همه بخش ها و ارتباطات مورد نیاز را برای محصول شما فراهم آورد. همچنین شما نیاز دارید تا مطمئن شوید این تکنولوژی به خوبی با سخت افزار و نرم افزار و پخش کننده ها تطابق دارد.

محتوا

آیا شما محتوای مناسبی برای نمایشگرها دارید؟ آیا آن را برای مخاطبان خود تکرار می کنید؟ چه کسی محتوا را توسعه خواهد داد؟ این ها سوالاتی هستند که نیاز است شما پاسخ دهید.

شما باید نسبت ابعادی را که برای محتوا استفاده خواهید کرد، در نظر بگیرید. اگر شما از ابعادی غیر از 16 به 9 استفاده کنید، ریسک کرده اید.

معماری

این موضوع می تواند به اندازه قابل توجهی بسته به پروژه شما متفاوت باشد. به عبارت ساده معماری، فضا و موادی است که شما برای نگهداری دیجتال ساینیج به آن نیاز دارید.

اگر فضایی در فروشگاه خود نداشته باشید یا نمایشگر از نظر پنهان بماند و دیده نشود ، این مسئله می تواند به مشکل بزرگی تبدیل شود.

دیجیتال ساینیج در فروشگاه
دیجیتال ساینیج در فروشگاه

داستان و سناریو

آیا ایده شما به صورت یک داستان و سناریو کار می کند؟ چه سناریویی را مطرح می کنید؟ برای رسیدن به این نقطه، شما باید بدانید که آیا فروشنده کاملا ایده شما را درک کرده است یا خیر.

شما باید این مسئله را در نظر بگیرین که این سناریو آیا متناسب با نیاز مشتری است. مثلا اگر می خواهید یک تخت جدید را تبلیغ کنید، باید ببینید آیا به دغدغه و نگرانی کلیدی مشتری همچون راحتی تخت، پرداخته اید؟

تشخیص ریسک

پس از بررسی این جریان کاری، شما باید میزان ریسک پروژه را بررسی کنید. برای مثال اگر از فاکتورهای محتوا، فناوری و محصول بکاهید، اما معماری و سناریوی خوب و تکان دهنده ای داشته باشید، پروژه شما احتمال 60 درصد موفقیت دارد.

شما می توانید با ساخت نمونه های اولیه جهت تست عناصر به افزایش شانس موفقیتتان کمک کنید. در حالی که این کار وقتگیر است می تواند به صرفه جویی در هزینه ها بسیار کمک کند.

در بیشتر پروژه های تبلیغاتی که با برنامه ریزی و ارائه یک داستان و سناریو مناسب در اجرای دیجیتال ساینیج شروع میشود ، تشخیص ریسک نیز به اندازه خود میتواند تاثیر گذار باشد به این ترتیب که بحث درآمد زایی مطرح میشود و مدیر پروژه در زمان کوتاهی میتواند بازگشت سرمایه داشته باشد

برای مثال دیجیتال ساینیج برنا رسانه در پروژه مرکز خرید سانا توانست  در بازه کوتاهی هزینه اجرایی سخت افزار  و نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه را به سرمایه مجموعه برگرداند و به سود دهی قابل توجهی برسد .

برنا گستران دانش