قابلیت صحفه نمایش‌ دیجیتال ساینیج برای جذب مشتری

آیا صفحه نمایش دیجیتال ساینیج میتواند مشتریان راجذب کند؟

هنگامی که خرده فروشان,کیوسک هارا بررسی می‌کنند، اولین سوال آنها این است که,چطور این صفحه نمایش‌ دیجیتال ساینیج می‌توانند مشتریان را جذب کنند.

مصرف کنندگان امروز به راحتی تحت تاثیر نمایش های فانتزی قرار نمی گیرند, بنابراین باید نوعی قلاب برای کشیدن آنها وجود داشته باشد. برخی از خرده فروشان برای جلب مشتری از نمایشگرهای لمسی در کیوسکهای خود استفاده می کنند.

صفحه نمایش دیجیتال ساینیج جذاب چگونه است؟
اساسا، یک صفحه نمایش‌ دیجیتال ساینیج جذاب محتوایی است که قبل از تعامل با مشتری پخش می شود.برای مثال ،یک صفحه نمایش در خرده فروشی که اطلاعات مربوط به فروشگاه را ارائه می دهد ممکن است یک تبلیغ کلیدی یا یک پیام مارکدار را نشان دهد.
مرتبط، هدفمند ;لورا میلر، مدیر توسعه و بازاریابی کسب و کار KioWare Kiosk Software، در مصاحبه ای گفت: “استفاده ازمحتوای چرخشی و به موقع برای جذب کاربران بیشتر از محتوای قدیمی، درصفحه نمایش‌های دیجیتال ساینیج جذاب تراست. وقتی محتوا روی یک حلقه قرار می گیرد و در فواصل منظم تغییر می کند، می توانید چندین پیام را ارسال کنید، به جمعیت های مختلف چندین محصول،را پیشنهاد یا خدمات را تبلیغ کنید.

قابلیت صحفه نمایش‌ دیجیتال ساینیج برای جذب مشتری

جذب صفحه نمایش دیجیتال ساینیج در این زمینه
Card Isle، راه اندازی یک کیوسک سفارشی کارت تبریک درصفحه نمایش‌های دیجیتال ساینیج را برای تجدید نظر به مشتریان،در فصول مختلف تجربه کرده است.
استیفن سابو، یکی از بنیانگذاران، Card Isle در مصاحبه گفت:صفحه نمایش‌ها دیجیتال ساینیج را اغلب برای تغییر و ترویج ویژگی های جدید بروز می‌کنیم. ما اغلب پیام های دیجیتالی را با پوسترهای فیزیکی که در اطراف کیوسک ها هست، هماهنگ می کنیم.
کارخانه بیلیارد که یک خرده فروش میز بیلیارداست، از صفحه نمایش های دیجیتال ساینیج  جذاب به عنوان دستیار فروش مجازی برای ارائه نسخه ی نمایشی، طراحی اتاق بازی و سایر اطلاعات استفاده می کند تا به مشتریان کمک کند تا ایده ای درباره نحوه ساخت اتاق بازی ایده آل خود بدست آورند.
کان سانتورو، مدیر فناوری کارخانه بیلیارد در مصاحبه گفت: ایده اصلی پشت صفحه نمایش دیجیتال ساینیج جذاب، نمایش دادن ایده های طراحی و همچنین ارائه فیلم های برخی از محصولات ما و تبلیغات فعلی است.

خواسته های سخت افزار / نرم افزار چیست؟
هنگامی که خرده فروشان در نظر می گیرند که آیا باید دیجیتال ساینیج حلقه ای را ادغام کنند، آنها باید با دقت بررسی کنند که آیامی‌توانند بسته های نرم افزاری و سخت افزاری آنرا اداره کنند.
میلر گفت که برخی از شرکت ها ممکن است محتوای حلقه را به بسته های نرم افزاری خود متصل کنند، در حالی که مشتریان ممکن است برنامه های جداگانه ای رابرای خرید از خرده فروشان داشته باشند.
خرده فروشان نیز باید نوع محتوایی که استفاده می کنند را در نظر بگیرند. استفاده از تصاویر ثابت در ساینیج حلقه خود، سخت تر از فیلم ها و انیمیشن های آنها است.
سبا گفت:ماگاه به گاه ازانیمیشن‌ها و فیلم درصفحه‌نمایش‌های دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنیم. که تلاش می کنیم که این اقدام را به حداقل برسانیم زیرا استرس درکارهای گرافیکی و محاسبات سخت افزاری زیاداست.

جمع آوری تجزیه و تحلیل
حتی بهترین صفحه نمایش‌های جذاب هم بی معنی است مگر اینکه شما یک راه برای اندازه گیری اثربخشی کلی آن داشته باشید.هنگام انتخاب یک بسته نرم افزاری، شما نیاز به نگاه دقیق ابزار تحلیلی آن دارید.برای مثال می توانید میزان کلیک بر روی صفحه نمایش تعاملی را بررسی کند.
میلر گفت: شما می توانید نرخ کلیک بر روی یک صفحه نمایش جذاب تعاملی را مشاهده کنید.اساسا،اگر پیشنهاد بر روی صفحه نمایش‌ها دیجیتال ساینیج است و میزان کلیک به صفحه پیشنهاد آن بالاتر از یک پیشنهاد دیگر است، شما می توانید ببینید که کدام پیشنهاد محبوب تر است. این می تواند به شما اجازه تغییر / اضافه کردن صفحات جذاب را بدهد که باعث افزایش رزولوشن و افزایش تبدیل می شوند.

برنا گستران دانش